יום רביעי, 7 באוקטובר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית כותבת - על הזמן שלך



ניהול זמן הוא הדבר הכי נכון על מנת לקיים עסק באשר הוא ,אם את מנהל את הזמן שלך נכון את בטח גם גורמת לשאר הדברים שאת עושה להיות הרבה יותר קלים כי אין לחץ משימות על הראש שלך ,הדבר הזה הוא כול כך נכון לגבי כול מאפרת מקצועית .אני לא מדברת עכשיו על ניהול זמן בעת האיפור עצמו שזה גם רעיון שאני כנראה הולכת לכתוב עליו מאמר מקיף, אני מדברת יותר על ניהול זמן ,בכול העסק שלך,.
כשאר אני מחלקת את הזמן בעסק שלי שהוא איפור בירושלים  או יותר נכון מפלחת אותו לכמה שיותר גורמים ,כמו למשל איזה אזורים בירושלים אני יותר עשירה בלקוחות ,ובאיזה יותר דליל לי, אני גם מנתבת את עצמי יותר מחוץ לירושלים ,מפני שאני לא אוהבת את הימים האלה שאין בהם לקוחות ואני מוצאת לעצמי יותר מידי זמנים שבהם העזק שלי פשוט לא רץ.
לכן אני גורמת לעצמי לא לשבת יותר מידי בחיבוק ידיים ,ואני מחלקת את הזמן שגם בזמנים שאין בהם הרבה עבודה כמו חגים , או כול מיני רוגמים אחרים ,להריץ את העסק בצורה חזקה .
אז לזמנים שאני יודעת מראש אני הולכת לא לעשות כלום ,שאין איזה איפור באופק, אני פשוט מריצה את האתר שלי ,אני משנה שם ,את התוכן מעדכנת אותו ,גורמת לאתר הזה להיות יפה ,בנוסף למה שהוא עכשיו, בנוסף לזה ,אני יותר מתמקדת בקידום של האתר , וזה על מנת שהוא יראה יותר במנועי החיפוש.
זמנים לא מתוכננים – כאשר אני ברגים כאלה ,שפוט יום לפני קרה משהו והלקוחה שהזמינה אותי לאיפור לא יכולה להגיע , אני יושבת בבית ומנצלת את הרגעים האלה ,לניהול החשבוניות שלא בצורה קריאה.
כמן כן בזמנים כאלה אני גם נוהגת לחדש את מלאי האיפור שלי בצורה כזאת, שבזמנים מלאי עבודה ,אני לא יגיע למצב שחסר לי מוצר איפור או תסרוקות כלשהוא ,שיימנע מימני רצף עבודה ,  וריכוז רב שכול כך נחוץ לי .
יש עוד דבר חשוב ,שבו אני באמת מנצלת את הזמן , והוא פשוט רעיון מבריק של בעלי , אני כותבת את הפוסטים האלה בנסיעות הארוכות ללקוחות שלי ,במקום שאני יישב בבית ולא ייתן יחס לילידים אני יושבת וכותבת את הפוסטים האלה, בצורה שאני הכי אוהבת בלי כול לחץ כלשהוא מסביב, ופשוט נהנית מכול רגע שיש.
דבר נוסף שאני רוצה לשתף אתכם בו וזה העניין , שגם אם את הכי לחוצה ,והעבודה שלך היא על בסיס ניצול נכון של זמנים ,יש דבר יותר חשוב מהכול וזה המשפחה שלך ,אני חייבת לעצמך ולמשפחה שלך זמן איכות ,עולם האיפור או כול דבר אחר שאת עושה יכולים לחכות , גם המשפחה שלך צריכה אותך אל תוותרי על זה לעולם
זה היה יותר פוסט אישי כזה אני מקווה שאהבת אותו ,לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית שנותנת שירות של איפור עד הבית, אשמח לשמוע ממך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה