יום שלישי, 27 באוקטובר 2015

רושם בפעם השניה על ידי איפור נכתב על ידי אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית



אני יושבת מול המחשב וסוקרת עכשיו את הבלוג שלי ,אני רואה כול מיני מאמרים ,שפונים בעיקר  למי שעוסקת שיח כזה בין מאפרת מקצועית לבין קולגה  באיפור , כאילו אני מלמדת אותם מה שאני עברתי מאז שפתחתי את העסק של איפור בירושלים שלי, ועד שהגעתי למה שאני היום ,אבל החרטה הקצת גדולה שלי ,שאני פחות פונה לקהל הלקוחות שהוא פחות מבין באיפור כי הוא לא עוסק בזה. וזה דרך אגב רוב הקהל שאני מתפרנסת מימנו ככה שאני חייבת לעשות מהר שינוי בגישה, ולתת יותר מענה ,ומאמרי תוכן על מנת לחזר אחרי הלקוחות שלי.
היום אני רוצה לעסוק במאמר שלי , על נושא של איפור אחרי שכבר יצאת פעם ראשונה עם בחור, והוא כבר יודע מי את ,אבל את עדיין רוצה להמשיך את הרושם שיצרת עליו אם זה באופי ואם זה ביופי.
איפור הוא חלק חשוב בכול הנושא הזה ,אבל אני כבר אומרת לך שאם את הולכת להתאפר בסגנון שבו התאפרת גם בפעם הראשונה שנפגשתם זה ממש מקובל ,ואפילו קצת מומלץ , אני יכולה להעיד בעצמי , גם כאשר יצאתי עם בעלי ,לפחות בחמש פעמים הראשונות שנפגשנו יצאתי אם אותו סגנון של איפור ,אבל עם שינויים ממש קטנים.
מה ששיניתי לאחר מי כן זה את התעוזה שלי האיפור כלומר איפרתי את עצמי בצורה קצת יותר נועזת אבל ,לא ברמה כזאת שתסתיר אותי , או שתגזול מימני זמן רב.
לכן מילות המפתח כאן היא קצת יותר להפגין צבע ,ותעוזה ,אבל להיזהר מאוד שלא להגזים עם זה. וכמובן יש שלבים שאת בשום פנים ואופן לא מוותרת עליהם.
את לא מוותרת על ניקוי הפנים טרם האיפור, רק שהפעם אולי תעשי את זה בצורה קצת יותר יסודית ,ואם פעם אחרונה עשית את הניקוי פנים עם מגבון להסרת איפור אולי הפעם הזאת את כן תבחרי לעשות את הניקוי פנים עם סבון נוזלי ואיכותי. וייבוש עם טפיחות מהירות ועדינות על הפנים עד ייבוש מלא של המים.
את גם בשום פנים ואופן לא מוותרת על יישום של קרם לחות , הפעם את יכולה לעשות את זה בשני שלבים כאשר פעם ראשונה את מספיגה ממש קצת חומר בעור, מחכה כשני דקות ומספיגה את החומר בעור בפעם השנייה אבל הפעם עם כמות ,שבה את משתמשת בצורה ממוצעת.
גם בשלב הזה של האיפור אולי הייתי מוותרת על בסיס איפור, ואם כן אז בצורה ממש עדינה, ויחד עם זאת גם עם קונסילר. אם את רוצה להיות ממש מאפרת מקצועית של עצמך ,פדרי על הכול פודרה שקופה.
בצלליות האיפור תשתדלי לבחור בגוונים לא הכי צבעוניים ,אבל כן בגוונים יותר כהים מהגוונים אשר בחרת באיפור הראשון.
בעניין השפתון – את כבר יכולה להשתמש בשפתון בורק
וסומק עדיף שעדיין יהיה מאוד עדין
מסקרה ועיפרון איפור תוחם – המילה הכי חזקה בשביל זה היא לא להגזים.
זהו אני סיימתי עם המאמר הזה. מקווה לכתוב עוד מאמרים בנושא , לי קוראים אילה כהן יש לי עסק של איפור בירושלים שכמובן את יכולה להגיע אליי , אם לא אני גם יכולה להגיע עד אליך לכול מקום בארץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה