יום ראשון, 18 באוקטובר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית - מחפשת את מעיין הנעורים , ואולי גם מוצאת



אם יש לי פנטזיה ,זה למצוא את מעיין הנעורים לשתות מימנו להיראות צעירה ב20 שנה ,ככה אני יכולה להיות בטוחה בעצמי שאני יראה הכי מושלמת שיש, גם אני יאפר את עצמי כמו שלא יכולתי לפני 20 שנה, וגם ישמור על עצמי בצורה יותר טובה ועם ידע יותר טוב ,וכול זה על מנת שכול השנים הבאות תהליך ההזדקנות שלו ישאיר סימנים מעטים.
אבל לצערי אין שום מעיין , ושום פתרון קסם , להיראות צעירה זה חלום של כול אחת . כול אחת רוצה להרגיש ולהיראות צעירה . הבעיה שלנו שאנחנו חושבות שזה דבר בלתי אפשרי , שכול מי שנראית צעירה זה בגלל כול מיני גנים מצוינים ,שאנחנו יכולות רק לחלום לקבל אותם.
אז אני קצת רוצה לחדש שלך ,שאולי הדבר הזה נכון אולי יש בחורות שיותר קל להם להיראות צעירות יותר ,הם לא צריכות מאפרת מקצועית צמודה אליהם ,או ידע מקצועי כלשהוא באיפור ,העור שלהן נראה משגע וצעיר , וכול המראה שלהם, פשוט חלומי.
אבל אני יכולה להבטיח לך שעל ידי שמירה של כמה כללים ,גם את יכולה להיראות צעירה.
זה לא פתרון  קסם כפי שכבר ציינתי .
צריך לעשות הרבה דברים כדי שזה יקרה ,כמו למשל לשתות כמות מים מספקת ,כדי שהעור שלך יראה מתוח ויפה, או למשל ,לאכול רק מזונות בראים , ולא לפסוח על שום דבר מאבות המזון ,אם בתזונה שלך אין דיי ויטמינים ,כדי שתיקחי תוסף שישלים את החסר.
כאשר את מאפרת את עצמך ,עשי זאת עם ידע נרחב לגבי סוג האיפור שמתאים לך ,וגם מתאים למטרה של ההצערה ,יש הרבה סוגים של איפור שדווקא לא עשויים חסד עם מראה צעיר ,והם יכולים אפילו לגרום לך למראה יותר מבוגר.
עוד דברים שיכולים לעזור לך למטרה הם למשל להיות בן אדם הרבה יותר רגוע מימה שאת רגילה ,לחייך כמה שיותר ,חיוך טוב ,יכול להיות הקישוט הכי יפה של הפנים שלך ,יתר מכול איפור או תסרוקת.
יש גם את העניין של טיפוח העור עצמו , כמו לא לוותר אף פעם בעת חשיפה לשמש על קרם הגנה מהשמש, ובכלל לא להיחשף לשמש עם פנים גלויות. ,אני לא אורמת שצריך להיות בבית ולצאת כמו ערפדים רק בחושך ,אני יותר מתכוונת לעניין של חבישת כובע ,כדי שיעשה צל על הפנים.
פעילות גופנית במינון נכון , תעזור לך בצורה אדירה להצערת המראה שלך ,זכרי שאחרי איפון את חייבת לאכול כמות של חלבונים ופחמימות נכונה , מאוד כדאי שתחקרי על זה .
וכמובן שיש עוד דברים רבים וטובים שיגרמו לך להיראות צעירה ויפה. זרקתי פה במאמר הזה הרבה נושאים , את יכולה לקחת כול נושא ולחקור אותו באינטרנט.
לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית ,ואני מגיעה לכול מקום בארץ ,יש לי גם עסק של איפור בירושלים , אם אהבת את המאמר ויש לך עוד שאלות ,מאוד אשמח לענות עליהם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה