יום שני, 19 באוקטובר 2015

מקרה אים ונורא שקרה לי עם לקוחה - אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית



אני רוצה לשתף אתכם במקרה שקרה לי אתמול. אני לא רוצה לחשוף את הפרטים של הלקוחה ,ואני לא רוצה לעשות לה שום בושות ,כידוע לכם אני מאפרת מקצועית שנותנת שירות עד הבית לכול מקום בארץ ,עיקר הפעילות שלי ,היא איפור בירושלים ,שם אני מתניידת היטב, ואין לי שום בעיה להגיע לשום לקוחה, אבל אם האיפור הוא מחוץ לגבלות ירושלים ,אני מאוד משתדלת לעשות בירורים. ולהבהיר את הכול, אין מצב שלקוחה מזמינה אותי , והיא לא תדע את המחיר המדויק של האיפור לפני ,אני טרם שבכלל קובעת אתה מחיר או שעת הגעה ,אני בכלל מתאמת אתה ,איך בדיוק היא רוצה שאני יאפר אותה ,או את כול מי שאני מוזמנת לאפר ,כי לפעמים ,קוראים לי לאפר כמה בחורות במקום אחד. ותתפלאו היו כמה פעמים שלקוחות רצו דברים שאינם תואמים את רוח העסק שלי ,כמו למשל הם רצו שאני יאפר את אח שלהם ,וזה דבר שאיני מוכנה לעשות ,בשום הון בעולם אינני מאפרת גברים ,או בכלל נוגעת בהם.
לאחר שאני מוודא את סוג האיפור הרצוי ,אני נותנת הצעת מחיר, רק לאחר מתן הצעת מחיר, והסכמת הלקוחה, אני ממשיכה הלאה ,אני מוודא שהלקוחה ראתה את כול תיק העבודות שלי, וזה בשביל לראות את היכולות איפור שלי.
אני לא מוכנה לכך שלקוחה שלי תופתע מדברים לא טובים במהלך מתן השירות שלי ,אני מאפרת מקצועית מאוד, ואין לי את המושג פשרות או כול מה שזה לא יהיה.
ולמה אני מספרת את זה ,לפני כשבועיים פנתה אליי לקוחה, ורצתה אני יגיע אליה לשירות של איפור עד הבית ,לאזור שנמצא באחד מהמושבים ליד ירושלים. אני כמובן ,עברתי על כול הכללים, אם תנאי מאוד בסיסי ,מכיוון שאני לא מכירה את המושב הזה, ומעולם אפילו לא שמעתי עליו ,הלקוחה או מישהו מבני ביתה חייבים להיות זמינים כחצי שעה לפני המפגש ,וזה על מנת לכוון אותי ,אני רוצה שתבינו שאפילו אפליקציית הניווט וויז לא ידעה בדיוק איפה הבית ,אלה רק איפה המושב ,ובערך איפה הבית.
אני מגיעה למושב שבו גרה הלקוחה כחצי שעה לפני המועד שנקבע , מנסה ליצור קשר אתה ,והיא פשוט לא עונה לי. לא משנה כמה ניסיתי ,זה פשוט לא עזר.
אני כבר מיואשת ,לא יודעת מה לעשות ,רק כרבע שעה אחרי מועד המפגש שקבענו היא יצרה איתי קשר וכיוונה אותי לבית , טוב בשעה טובה הגעתי.
אני מגיעה לבית שלה. והיא אומרת לי שעכשיו עליי לחכות היא הולכת למספרה להביא את הפאה.

היא נתנה לי להמתין בבית שלה כשעתיים שלמות ! . בעלה הבטיח שישלם עבור הזמן שחיכיתי.
לאחר השעתיים שחיכיתי ,היא פשוט במילים מאוד לא עדינות מצאה דרך לגרש אותי מהבית שלה.
אני פשוט בהלם.
אני לא אוותר לאף אחד אני מאפרת מקצועית בכול מאודי ,ואני ילמד את הטעיות שלי. וגם אכתוב על זה מאמר אתם עוד תראו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה