יום חמישי, 8 באוקטובר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית - במאמר על מסע הקניות של מוצרי איפור



תמיד בעלי מדבר איתי על איך אני צריכה קצת לחסוך מימנו כאשר אני עושה קניות לפי דעתו אני בזבזנית שאין לה תקנה וגם אין לה מתחרה ,מילא אני מדברת על מוצרי איפור ,הוא חושב או יותר נכון לפחות חשב ככה לגבי כול פעם שיצאנו למסע קניות כלשהוא , אפילו אם אני מדברת על סופר מרקט מקומי., אני חושבת שבעלי דיי צדק בעניין הזה, ולדאבוני הרב אני כן אחת שיכולה לתייג עצמי ,כבזבזנית ,זה משהו שטבוע בתוכי ,  שאני מכירה  לי בצורה הכי חריפה עם מוצרי איפור ,שאליהם אני ממש מכורה ,אני שפוט שיהיה לי את כול סוגי מוצרי האפור שאני מכירה ואוהבת , ורצוי כמה שיותר אחרת אני מרגישה כמו מאפרת מקצועית נחותה, וזה דבר שאני הכי הרבה פוחדת מימנו אם אניע רוצה להודות באמת .
בגלל שבאמת לא השכלתי לשמור על העסק שלי של איפור בירושלים ,ואני יגלה לכם סוד שרק בגלל הקטע הזה שלי , כמעט איבדתי את העסק הזה שלי , ישבתי עם בעלי ועם עוד חבר שלו , ותכננו יחד איך אני מתקנת את המצב . בצורה כזאת שאני עדיין יוכל לקנות מוצרי איפור היכן שרק מתחשק לי ,אבל יחד עם זאת אני יוכל לחסוך כסף.
צעד ראשון – תכנון מראש של מה אני הולכת לקנות וכמה אני הולכת לקנות במיוחד שמדובר במוצרי איפור – תכנון נכון הוא קודם כול תכנון מוקדם ,לפני מסע קניות אני יושבת מול ציוד האיפור שלי ,ואני מבחינה מה חסר לי ומה אני לא צריכה ,ככה שבעצם אני עושה ספירת מלאי של כול מוצרי האיפור שלי .לאחר מי כן ,אני רואה איזה מוצרי איפור סתם קניתי עד עכשיו , ולאף אחת מי כול הלקוחות שבעסק של איפור בירושלים ,לא ממש הייתה צריכה את המוצר הזה.
כאשר קיבלתי את כול הנתונים האלה ,אני בעצם עושה רשימה ,של כול מה שאני צריכה, והכמות שאני צריכה.
ואז אני עושה סקר השוואת מחירים. לאחר הסקר ובחינת החנות שבה אני הולכת לבחור את מוצרי האיפור שלי . .
אני ניגשת לחנות, לא נותנת לאף אחת להציע לי כול מיני הצעות אחרות , לא מעניינים אותי שום מבצעים של אחד פלוס אחד ,אני פשוט נצמדת לרשימת הקניות שלי . ומאוד מקפידה לא לחרוג מי מה שרשום ,בתוך המכתב הזה.
עוד דבר אחד ,החוק הזה הוא דבר נכון לגבי כול קניות שתעשי בחיים, אם זה בסופר מרקט המקומי או בשוק.
מאוד חשוב לי גם שתביני שיש המון חברות של מוצרי איפור ממש טובים ,להינעל על חברה אחת לא תמיד מוכיח את עצמו כנכון ,אני תמיד ממליצה ,לפחות לבר ולסקור מוצרים של חברות איפור אחרות.
אני מקווה שעזרתי במשהו לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית עד הבית אם יש לכם שאלות ותובנות בנושא אני מאוד ישמח, לעזור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה