יום רביעי, 28 באוקטובר 2015

מאמר אישי לכול מי שחושבת להיות מאפרת מקצועית זה קל - כנסו בבקשה



תשאלו כול מאפרת מאפרת מקצועית מהו האיפור הכי מורכב שיש לה כלומר על מי היא צריכה הכי הרבה להתאמץ ,אני בטוחה שהיא תציין שזה איפור כלה ,אני גם באופן אישי יכולה להעיד בפה מלא שאני מאוד אוהבת לקוחות שהם כלות ,אבל גם מציינת שזה האיפור הכי מורכב שלי.
ולמה אני אומרת את זה. דבר ראשון כלה מאוד קשה לרצות ,אני מניחה שהיא תכננה את היום הזה. כבר מהיותה ילדה קטנה ,היא מאוד לא רוצה שיהיה לה כול מיני תקלות ביום הכי חשוב שלה .היא רוצה לזכור את היום הזה לכול החיים שלה.
ככה שבאיפור בתסרוקת ואפשר גם להכניס לזה את שמלת הכלה היא הופכת להכי בררנית.
מה שגורם לה גם לשנות את הדרישות שלה מרגע לרגע , אין לי כלה עד היום ,שבאיפור הניסיון שעשיתי לה לפני בחרה את האיפור שעשיתי לה על הפעם הראשונה .בדרך כלל הבחירות היו בניסיון השלישי או הרביעי .וקרה לי לא פחות מפעם אחת שגם אחרי האיפור ניסיון ביום של החתונה הכלה שינתה את האיפור. אני לגמרי בעד זה .אבל אין לזה שום דבר דומה בעולם האיפור.
תראו לי עוד איפור שממש ציריך איפור ניסיון לפני או תסרוקת.
מה שאני אומרת כאן ללקוחות שלי ,זה שלפעמים צריך קצת יותר לסמוך עליי . יש לי עסק של איפור בירושלים עם ניסיון של 10 שנים. ככה שאני כבר מכריה את הכול.
ואם מגיעה אליי לקוחה ,זה בסדר ואפילו עדיף היא תגיד בדיוק מהי צריכה ,אבל מאוד כדאי לה להקשיב לי למה שמתאים לה,
בסיס ההבנה פה היא שלא כול אחת דומה, לא כול אחת אחת אם אותו עם מבנה פנים ,ותאמינו לי שלכול מבנה פנים יש את הסוג איפור שדומה לו . אני יודעת שרוב הבחורות לפני האיפור או התסרוקת מסתכלות על קטלוג, בוחרות תמונה . ומצפים להיראות בדיוק כמו הדוגמנית שיש בתמונה.
אבל אני מאוד ישמח אם תבינו ,שקרוב לוודאי המאפיינים של אותה בחורה שאת כרגע רואה בתמונה שונה מהותית , מהמבנה גוף שלך. ולכן תמיד במסגרת המקצוע שלי ,אני מחויבת לעשות לך את ההתאמות ואת השינוי מהמבנה של הגוף וצורת היופי של הדוגמנית שבתמונה , למבנה גוף היופי וכמובן האישיות שלך.
לעולם אינני עושה את כול עניין התייעצות מתוך התנשאות או שאני חושבת רק לרגע אחד ,שהלקוחה מולי אינה יודעת כולם בעולם האיפור.
כול מה שאני אומרת זה שתתנו לי את הכבוד בעולם האיפור ,על מנת שאוכל להוביל אותך למרה כי טוב שאת יכולה להגיע אליו אני מבטיחה שלך שלעולם לא תתחרטי
לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית עד הבית ולכול מקום בארץ. אם תרצי את שירות שהאיפור שלי מאוד אשמח לעמוד לרשותך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה