יום שלישי, 27 באוקטובר 2015

אוי רבותיי לא דיברנו על הקיץ והוא כמעט עבר כנסו למאמר שלי אילה מאפרת מקצועית כותבת



אולי המאמר הזה ,קצת חורג מהזמן שבו הייתי אמורה להציג אותו. אבל הייתי פשוט חייבת לכתוב אותו כי זה נושא מאוד קרוב אליי , כולם חושבים שרק איפור יכול לעשות את הבחורה יפה ,בלי שום תנאי ובלי שום הכנה .תנו לי לתת לכם חוות דעת של מאפרת מקצועית ולהגיד לכם שזה פשוט לא נכון איפור הוא לא הדבר הכי חשוב שיש בעולם היופי .יש כול מיני גורמים רבים שכן צריך להתחשב בהם וזה על מנת שאת תהי הכי יפה.
אני קוראת לחלק מהם הכנה מוקדמת או גם הכנה מתאימה, כלומר שאת מכינה לעצמך את העור היטב בהתאם למה שהוא צריך .
אחד מהצרכים הכי חשובים של עור הוא בהתאמתו לפי עונות השנה. נניח את נכנסת לעונה מסוימת בשנה סוג ההכנה צריכה להיות בהתאם , הפעם ובגלל שאנחנו נמצאים באיחור ,ואני פשוט לא רוצה לפספס את כול נושא האיפור בקיץ וההכנה לקיץ אני הולכת לתת כמה דרכים איך להתנהג לעור שלך בעונת הקיץ החמה ,ואיך גם לעזור לאיפור יותר.
חוק ראשון – שתיית מים – אני מבינה שאני לא היחידה שחופרת בנושא הזה ,אבל אין כמו שתיית מים על מנת להגיע לרמת עור בריאה, אם את רוצה שגם האיפור יראה עליך יותר טוב את חייבת להרבות בשתיית מים
חוק שני – הימנעות מחשיפה ארוכה לשמש – כן עור הפנים שלנו אוהב שמש ,אבל לא הרבה, הקפידי להיות בצל ,או להשתמש בכובע אופנתי כאשר אין ממש ברירה.
חוק שלישי – שימוש בקרם הגנה מהשמש , לרוב רוב קרמי הלחות כביר מכילים מסנני קרינה ,אבל אם לא ,מאוד כדאי לך לאמץ אחד כזה.
חוק רביעי –קרם לחות – כן אני יודעת בכול מאמר או פוסט שלי אני מכניסה את קרם הלחות ,שבו אני רואה כבסיס של כול איפור ומראה טוב באשר הוא ,בקיץ החשיבות של קרם הלחות מקבלת שדרוג משמעותי ,והוא הופך לפריט הכי חשוב בתיק האיפור שלך .אני מאוד ממליצה למרוח קרם לחות לפחות פעמיים ביום כאשר את הפעם הראשונה את מניחה על הבוקר ,או טרם האיפור והפעם השנייה היא לפני שינה שאת אחרי מקלחת.
חוק חמישי – שימוש במוצרי איפור נכונים לתקופה החמה ,יש המון מוצרי איפור שמאוד מתאמים לתקופה חמה ,יש גם כאלה מוצרי איפור "שסובלים" מתקופת הקיץ והם נוטים להינזק , כלומר להינמס מהר ,החכמה שלך ושל כול מאפרת מקצועית באשר היא  היא לדעת מהם מוצרי האיפור שכן מתאמים לקיץ ולעשות את הדבר שהכי מתאים לעור שלך.
חוק שישי –התאמה של סגנון האיפור לקיץ – צבעים קרים במיוחד בצלליות האיפור או בשפתון אינם רעיון טוב בכלל, כדי להיראות מתאימה לתקופת הקיץ מאוד מומלץ להשתמש בצבעים בהירים וחמים. אני מאוד התחברתי למאמר הזה ,אני יודעת שהוא מאוד מאוחר ,כי אנחנו כבר כמעט בחורף עם כמה ימים מעטים של שמש מלאה ,אבל אפשר לשמור את זה לקיץ הבא . לי קוראים אילה כהן, יש לי עסק של איפור בירושלים אבל אני גם מגיעה לכול חלקי הארץ לכול שאלה או בקשה אני זמינה בצורה מלאה וכמובן שמחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה