יום ראשון, 11 באוקטובר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית - הכנה נכונה ליום המאושר בחייך



כול כלה רוצה להיראות הכי טוב ביום של החתונה שלה, היא הרי חולמת על זה כול החיים שלה ,לכן בתור כלה את לא חוסכת על שום דבר מהוצאות החתונה ,כי הרי חיים רק פעם ולרוב ככה לקוות כולנו מקווים חתונה היא אירוע של פעם בחיים ,
אני רוצה לדבר אתך על הנושא הזה של המראה מנקודת מבט של מאפרת מקצועית  , ולתת לך כמה טיפים שיכנו אותך היטב ליום החתונה.
מילת המפתח לכול דבר מוצלח בחיים הוא תכנון מוקדם , תסכימי איתי שאם תטפחי את עצמך כמה חודשים טובים לפני החתונה בצורה טובה, את תראי ביום החתונה הרבה יותר מכול מה שאמן האיפור או אמן עיצוב השיער הכי גדולים בעולם יכולים לעשות בשבילך .
כי יופי של אישה לא מתחיל באיפור של , אלה ביסודות שיש מתחת לאיפור ,אם את באמת רוצה להיראות במיטבך בחתונה ,ולהשאיר חותמת של מראה שתאיר רושם ,ולא תשכח לעולם בתמונות. תוכלי לאמץ כמה מהטיפים שאני נותנת פה במאמר הבא.
1.תזונה נכונה – לתזונה נכונה חשיבות מכרעת על מראה עור הפנים, על המשקל שלך ,ועל האנרגיות החיוביות שלך , בגדול מה שאני ממליצה בנושא הזה ,הוא להשקיע ממש מעט מאמץ וכסף וללכת לדיאטטיקנית מומלצת, ולקחת מימנה תפריט ,עדיף לעשות את זה כ4 חודשים לפני החתונה ,ככה הגוף שלך יסתגל לשינויים ,וכיול להגיע מוכן בצורה מושלמת לחתונה ,דרך אגב ככל שאת מתכוננת מראש בזמן רב יותר , ככה המראה שלך ישתפר.
2. שינה – לשינה שלך יש חשיבות מכרעת על היופי שלך ,לא יעזור לך האיפור הכי טוב בעולם אם את לא ישנת היטב, הקפידי לישון חודשיים לפני החתונה מינימום 8 שעות בלילה.
3.שתיית מים – שתיית מים ,של בערך 10-12 כוסות מים ביום ישפרו את מראה העור שלך, ואת הבריאות שלך באופן כללי
4.טיפוח העור – אם את רוצה עור במצב מיטבי טרם החתונה ,מאוד מומלץ לך לטפח את העור עם קרם לחות עם מסנן הגנה בעל רמה של 15 לפחות , הדבר יעורר את העור שלך ויפשר את החיוניות שלו, זה גם מסייע לאיפור עצמו להיראות הרבה יותר טוב.
קרם הזנה בלילה גם יעזור לך למצק את העור ולהעלים קמטים
5 פעילות גופנית – פעילות גופנית סדירה שתשתלב עם תזונה נכונה ,תשפר את המראה שלך בצורה דרסטית , את פשוט תראי הרבה יותר טוב. יש לי טיפ מצוין בנושא הזה , והוא שלאחר אימון בניגוד למה שמקובל לחשוב , עליך לאכול כמות חלבונים איכותיים שמגעים בעיקר מטונה במים ,או מחלבון החלב.
6. הירגעות – עליך להסיר מעליך את הלחצים העצומים שמופעלים עליך עקב החתונה ,ולקחת אותם בפרופורציות ,אי שקט נפשי פוגע בעקיפין גם במראה שלך.
לי קוראים אילה כהן יש לי עסק של איפור בירושלים ,אם תרצי עוד טיפים על איך לעשות את זה אני מאוד ישמח ,דרך אגב אני גם מאפרת מקצועית עד הבית לכול הארץ ,ואני גם זמינה לאיפור להיכן שרק תרצי  .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה