יום שבת, 10 באוקטובר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית - בעולם האיפור למתחילות



אני כותבת הרבה על איך אני מאפרת בחורות, ואיך אני משגיה אותם בשביל העסק שלי שהוא איפור בירושלים ,מה שאני לא מבינה איך פספסתי עד עכשיו, זה את הקוראות של הבלוג הזה שלא בדיוק יודעות איך להתאפר, ואני מבלבלת אותם אם כול תורת האיפור שלי.
אני לא רוצה בפוסט הזה לבלבל עוד יותר , ברור שמי מה שתקראי פה לא תצאי מאפרת מקצועית, אבל אני כן יכולה להבטיח שזה יכול להעשיר את עולם הידע שלך באיפור, מה שכן אם קראת כול הפוסטים שלי פה בבלוג הזה , אני יכולה להגיד שכנראה הידע באיפור שלך הוא כן גבוהה, אבל בכול זאת אני מאוד ישמח אם כן תקראי את הפוסט הזה , אולי זה יכול לסדר אצלך כמה דברים לגבי איפור ,אולי זה יפתח לך צוהר לעולם האיפור והיופי.
אם כן אני רוצה לדבר על הדברים הבסיסים ,לכול בחורה שרוצה לאפר את עצמה בצורה מאוד איכותית , ומהירה ,יש מספר כללים שעליך לשמור אחרת כול האיפור לא יחזיק לך מעמד , או שהתוצאה של האיפור בסוף תצא לך הרבה יותר גרועה.
אם כן מה עושים על איזה כללים, ואבני דרך עליי לשמור כאשר אני מאפרת את עצמי.
1. אסתטיות של הפנים טרם האיפור – כלל מאוד חשוב ,הוא שאיפור אינו מחזיק מעמד על שטח מלוכלך או על איפור אחר.
מה שאת צריכה לעשות טרם האיפור הוא לנקות את הפנים שלך בצורה יסודית ,שלא יישאר כול לכלוכך על הפנים שלך, את יכולה לעשות את זה בעזרת מגבון איכותי להסרת איפור , ואת גם יכולה לעשות את זה ,בדרך יותר טובה על ידי ניקוי הפנים בעזרת סבון ,ידידותי לעור הפנים ,עדיף של חברה מוכרת ואיכותית. את הפנים שלך את מייבשת בעזרת מגבת נקיה ומחוטאת , בתנועות טפיחה מהירות ועדינות ,ולא בעזרת ניגוב חזק, שלא תיווצר אדמומיות על העור.
2. ליחוח הפנים טרם האיפור שלך – לליחוח הפנים יש חשיבות מכרעת באיפור , בלי זה כול האיפור כולו לא יהיה אפקטיבי, מוצר האיפור שלך ייספג בפנים ומעבר לזה שיעילותו תיפגע גם עור הפנים שלך ייפגע דבר שלא תורם בכלל לאף אחד, לכן קרם לחות על הפנים טרם האיפור שלך הוא דבר נחוץ והכרחי
3.הרמוניה נכונה בין צבעי מוצרי האיפור אותם את בוחרת – בשביל זה אני יותר הייתי ממליצה לך לעבור אצל מאפרת מקצועית סדנת איפור ,על מנת שלפחות פעם אחת תראה לך, איזה סגנונות איפור כן מתאימים לך ואיזה מוצרי איפור יועילו לכול העניין הזה.
בחירת מוצרי איפור לא נכונה בגוונים לא נכונים ,פשוט פוגעים ביופי האישי שלך ,תמיד יש הרמוניה נכונה בין הצבעים , לדוגמא אין לך מה לאפר את העניים עם צלליות איפור בעל צבעים עזים עם השפתון ששמת הוא גם בצבע אדום עז.
עליך להתפשר על איך משנהם
4. כמות מוצרי האיפור שאת מאפרת את עצמך – כאם המשפט הבסיסי הוא לא להגזים בכמות, את לא בובת חרסינה ,לכן אין כול סיבה לפוצץ את עצמך בכול כך הרבה מוצרי איפור
אני סיימתי עם הפוסט הזה, לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית עד הבית ,מאוד שמחתי לכתוב את הפוסט הזה, אם יש לכם הארות והערות ,אשמח שתשתפו אותי בהם .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה