יום רביעי, 14 באוקטובר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית -תובנות שקיבלתי בדרך לעבודה



אני יושבת באוטובוס ,יושבת וחשבת על מה הפוסט הבא הולך להיות , מה אני הולכת לכתוב בפוסט ,הבוקר שלי מאוד ער ,אני רואה כול כך הרב נשים שסרים לעבודה ,אל שגרת החיים שלהם ,הנשים מאופרות למשעי הגברים מאוד מטופחים כולם ערים , והשעה היא רק שש וחצי ,אני חושבת לעצמי למה הם ערים בשעה כזאת ,מה גורם להם לקום כול כך מוקדם ,ולצאת למקום עבודה שהוא כול כך שגרתי ,האם הם אוהבים לעשות את מה שהם עובדים בו .
אני מסתכלת על עצמי אני מנסה לענות על התשובה הזאת בעצמי כי אינני יכולה להיכנס למוח של כול היושבים איתי באוטובוס ,אבל כן לנתח את מה שהולך אצלי בראש .
אני עכשיו בדרכי לאפר בחורה בצפון הארץ , למקום שמרוחק כשלוש שעות מהבית שלי ,הנסיעה ארוכה כאורך הגלות ,אני תוהה לעצמי האם בשביל האיפור אני הורגת את עצמי ככה בעבודה האם כול העניין הזה שווה ,האם אני כמו כול האנשים שפה ליידי שמתעוררים לשגרה קבועה ,האם אני לפחות כמו חצי מתושבי האוטובוס הזה , מאוד רוצים לעזוב את מקום העבודה ולחפש משהו אחר .
אני יכולה להגיד  לכם שאני כול כך שמחה לקום בבוקר ,אני יודעת שכול מה שאני אוהבת לעשות אני פשוט עושה , איפור זה אחת מהדברים הכי משפעים עליי ,אני חייה את זה ,אני מאוד להיות מאפרת מקצועית , אני אוהבת שהלקוחה שלי מחייכת אחרי שאיפרתי אותה ,אני אוהבת ,את התגובות שחברות של מי שאני מאפרת אותה נותנים לה אחרי האיפור הזה, וכן זה שווה את כול שלוש הנסיעה הזאת.
האם זה שווה את כול מה שאני דורשת מי המשפחה הזאת לעבור ,אז כן ,ואתם יודעים למה ,כי בעלי רואה אותי מאוד מאושרת ,הילידים שלי מקבלים אימא מלאה באנרגיות מפוצצות אחרי שאני חוזרת מעבודה.
החיים בעולם האיפור ,אינם קלים כלל ,לא פשוט להתפרנס מזה ,לא פשוט להיות עצמאי ,ואני לא מדבר רק עצמאי בעולם האיפור ,אני מדברת על כול בעל מקצוע אחר , אני מבטיחה לכם ,שכול אחד יכול להקריב ,מעצמו ,כול אחד יכול לתת את המאה אחוז שלו כלפי מה שהוא מאמין בו . כול אחת יכולה להיות המאפרת הכי טובה שיש , אם רק תאמיני בזה ,אם תאהבי את זה בכול מאודך ,רק אם תקומי אם עולם האיפור בראש שלך ,ותלכי לישון עם עולם האיפור בראש שלך , אותו דבר הוא לגבי כול מקצוע שקיים .
אני לא איזה מאמנת רגשית או כל מה שזה לא יהיה ,אני שפוט עברתי כול כך הרבה בחיים ,כול כך היה קשה לי בעולם האיפור בהתחלת הדרך , העסק של איפור בירושלים זחל ,כמעט שלא המריא ,היו טעיות קריטיות שעשיתי בעסק ,לא האמנתי בו כמו שצריך .
ואז עשייתי שיוני ואני יכולה להבטיח לכם שזה רק עזר לי זה חישל אותי ,ויש לי כוחות היום ,להמשיך לעשות בדיוק מה שאני אוהבת .
לי קוראים אילה כהן , כמו שהזכרתי יש לי עסק של איפור בירושלים . אם גם את רוצה את השירות שלי אשמח שתצרי איתי קשר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה