יום שבת, 10 באוקטובר 2015

אילה כהן איפור בירושלים - על הדברים הבסיסים שעושים אותך מאפרת מקצועית

עולם האיפור הוא עולם כול כך מפותח כולם יודעים על הכול מהכול הידע הוא רחב היקף אפשר להיות מאפרת מקצועית רק על ידי צפייה בסרטונים של יו טיוב, הרמה שלך יכולה לנסוק לרמות שאת לא האמנת שאת יכולה להגיע אליהם.
אך עם זאת נוצרים הרבה חורים בידע שהם יכולים לעשות לך נזק שחבל שתעברי ,יש גם הרבה דברים של כולם מתעדכנות עליהם , וחבל זה יותר אצלם בעיה.
את האמת אני כן רואה שיפור במה שאני הולכת לדבר עליו , ובשנה האחרונה אני רואה הרבה מאפרות ואמני איפור בארץ כן מאמצים את כול עניין השימוש במוצר הזה, אפילו אני נוכחת לראות הרבה לקוחות פרטיים שעולם האיפור לא העיסוק שלהם ,אבל הן מטפחות את עצמם יפה , וכן משתמשות במוצרים הכי חיוניים לאיפור מוצלח
ובכן המוצר החיוני כול כך הוא קרם בשם פריימר החשיבות שלו היא רבה ,והתועלת שלו ביחס למחיר הגבוהה שלו היא גם גבוהה.
אני לא מכירה מספיק אם כי בכל זה הרבה  מאפרות שמשתמשות בו וחבל כי זה קרם שיכול להרים את הרמה של האיפור לרמה ממש גבוהה
אם כן מה גורם הקרם הזה ,למי הוא מיועד ,היכן ניתן להשיג אותו ,ואיך בכלל להשתמש בו.
ייעוד הקרם – הקרם הזה מיועד למי שיש לה פנים שומניות, ורוצה להעלים את הברק הלא נחוץ מהפנים, הוא עושה את העבודה בצורה כזאת, שכמעט לא יהיה לך ברק על הפנים.
כמו כן הקרם הזה עוזר לאיפור להישאר עמיד על הפנים, שזה דבר מאוד עוזר.
הוא גם עוזר לטיפוח הפנים, מעבר לזה שהקרם הזה הוא חיוני מאוד לאיפור, הוא גם ממצק את הפנים שומר עליהם בריאות
דרכי השגה – את הקרם הזה ניתן להשיג בכול רשת של מוצרי קוסמטיקה שמכבדת את עצמה ,יש שלל של מוצרים כאלה, ומאוד מומלץ לבחון היטב על איזה קרם פריימר את הולכת לבחור, תמיד יש דוגמית בצד, שאת יכולה לבחון אותה על העור שלך טרם הקניה. בקרם הפריימר לא כדאי לעשות קיצורי דרך והנחות ומאוד כדאי ללכת על קרם איכותי ככל האפשר
איך ומתי משתמשים בו – את הקרם הזה ניתן להשתמש כול פעם , ומתי שבא לך , אם זאת אני ממליצה למרוח אותו לפני כול תחילת איפור , ועל פנים נקיות מי כול לכלוכך אחר ,כאשר את מורחת את הקרם הזה, עשי זאת בסביבה יבשה ולא סביבה לחה כמו חדר האמבטיה לאחר שהתקלחת שם.
כאשר את מורחת את הקרם הזה נסי לעשות את הפעולה בתנועות סיבוביות, עדינות ככל האפשר ,על מנת שלא ייווצר מראה של עור אדמומי.

אני יודעת שהמאמר הזה היה קצת קצר , לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית ,ויש לי עסק של איפור בירושלים ,ועצם אני זמינה בכול הארץ. אשמח אם תשתפו את המאמר הזה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה