יום שני, 26 באוקטובר 2015

אין ייאוש בעולם !! כנסו את פשוט חייבים - אילה מאפרת מקצועית כותבת



עילוי גופני מוגדר כאשר ,את נמצאת באיזשהו שלב , פיזי או רוחני שמתגבר על כול מה שאת מסוגלת לו .עילוי גופני זה מה שאני מרגישה עכשיו .3 לקוחות שלי הזמינו את השירות של מאפרת מקצועית עד הבית שלי . הקטע הנחמד הוא שהם גרים בשלוש מקומות שונים בארץ .כול השלושה צרכים אותי ממש מוקדם בבוקר, ולא רק לאיפור ולתסרוקות אלה גם לשאר דברים כמו סידור גבות ,סידור ציפורניים וכאלה. וזה אומר שאני כול היום בנסיעות או בעבודה .ככה 3 ימים בלי לנוח לרגע .
אני כבר ביום השלישי , ולמי שתוהה איך היה עד עכשיו .אז מה שיש לי להגיד . תביאו לי עוד ! אני לא רואה בעניים.
אני משדרת את זה לכול הסובבים אותי .שאילולא האהבה החזקה שלי למקצוע הזה. כבר הייתי נמסה על היום הראשון הזה.
ואתם חושבים שזה מסתיים ,יש כבר דיבור למחר על איפור ותסרוקות
אז נכון שחודש קודם לא הייתה בכלל עבודה וחודש לפניו בכלל היה חלש .אבל אני מאמינה בלב שלם. שהתקופה הרעה של מחזור בלקוחות פסחה מעליי .כבר חשבתי לחזור לתקופה שבה עסקתי רק  בעסק של איפור בירושלים ,ולא הייתי מוכנה בשום פנים ואופן  לצאת את גבולותיה של ירושלים . אבל משהו בתוכי עצר אותי .ואמר לי שאסור לי להתייאש.
הייאוש הוא בעצם האיום הכי חזק על העסק שלי ,אם פעם , ואני מדגישה רק פעם אחת אני יתייאש . אני יכולה להפסיד את כול מה שבניתי עד עכשיו.
ולכן אני תמיד אומרת לא משנה מה קורה לך ,את חייבת תמיד להרים את הראש שלך . אחרת תהיה לך בעיה מאוד קשה בעסק ,לא תצליחי בו אף פעם אם תתייאשי.
תמיד אומרים לי מה בטח קשה להיות בעסק האיפור , כול אחת רוצה להיות מאפרת מקצועית ,ואפילו הם מציינים את העובדה שיש לך הרבה בתי ספר של איפור ותסרוקות , והמחזורים שלהם מלאים. מה שאומר שיש המון מאפרות.
לאן הם הולכות ? .האם הן עוסקות בזה לאחר שסיימו את הלימודים שלהם , האם הם ממשיכות לכול מיני השלמות הכרחיות בסיום הלימודים ,האם הם מעשירות את הידע המקצועי שלהם.
לצערי אני יכולה להגיד בפה מלא שפשוט לא . וחבל אני לא יודעת ממה זה נובע למה בחורה משקיעה כול כך הרבה כסף וזמן בללמוד איפור ואחרי זה לא רק שהיא לא עוסקת בזה. היא גם לא יותר מידי משקיעה בלאפר את עצמה ,או אפילו את הסביבה שלה באירועים .
קרה לי המון פעמים , שהכלתי לאפר בוגרות קורס כזה.
והתובנה מהשיחה איתם היא אחת . הם פשוט לא האמינו בעצם , הם התייאשו מהר .
אז אם אני לא רוצה להיות כזאת . אני פשוט נלחמת .!
לי קוראים אילה כהן בעבר יכולתם לקרוא לי מאפרת מקצועית , אבל אני לוחמת מקצועית.
אוהבת אתכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה