יום שבת, 24 באוקטובר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית - במאמר אדיר על איפור לפני שהכרתי את בעלי ואיך לך כדאי לאפר את עצמך טרם הדייט

אחת הסיבות הכי גדולות שנכנסתי לגמרי לעולם האיפור ,בחוזקה , היא עולם הדייטים ,אני זוכרת שבתור בחורה צעירה שהתחילה להתעניין בעולם הדייטים ,תמיד רציתי להיראות הכי טוב שרק אפשר ,עוד בכלל שמדובר בליינד דייט ,תמיד היה לי את הקושי להביא את המראה העדין שלי , למראה משובח ,לצערי לא היה לי באותו תקופה את היתרון העצום הזה שנקרא אינטרנט ,שהם אני רק כותבת הדרכת איפור , ואני ישר כול מאפרת מקצועית שמחשיבה את עצמה מציגה את המידע שלה לכול דורש, מה שאני הייתי צריכה הוא פשוט לערוך מחקר מקיף איך להיראות הכי טוב לדייט  הראשון ,כול כך הרבה מידע שקיבלתי והיית צריכה לעקל ,כול כך הרבה טעיות שראיתי שבחורות או חברות שלי עשו באיפור בכול הנוגע לדייט  הראשון, מה שהביא אותי פשוט להקיץ את הרמה שלי .
הבנתי תובנה מאוד פשוטה ובסיסית שהכול אמור להיראות טבעי ,כלומר אם אני מפוצצת את עצמי בהרבה צבע של מוצרי איפור אני בעצם מסתירה את עצמי מתחת למסכה ענקית ,. שבה הבחור שאני יוצאת אתו לא רואה את האני האמתי שלי ,ואני מחזקת את זה עם המחשבה ,שאם הוא ראה אותי מאופרת ככה מה יהיה שהוא יראה אותי בפעם הבאה . מה אני גם יצטרך להשקיע את השעות העצומות האלה שהשקעתי עכשיו באיפור וזה על מנת להישאר אמינה.
ובכן זה לא המצב .באיפור שכזה אני תמיד הייתי ממליצה להישאר עם האיפור הרגוע הנכון ,העדין . האיפור צריך להתחשב ביתרונות הטבעיים שיש לך , לדוגמא : אם יש לך עניים כחולות וגדולות ,זה מאוד לא יהיה טוב ,להציג אותן באיפור כבד מעושן, לעומת זאת , אם תאפרי את העניים עם צלליות איפור עדינות עם גוון תכלת עדין בסגנון קלאסי ,כאשר את תוחמת את הכול עם עיפרון איפור עדין , וממש קצת מסקרה ,וכמובן בלי הדבקת ריסים.
אני יכולה להגיד לך שאת בעצם השגת את כול המטרה של האיפור את פשוט נותנת למראה שלך לזרום ,אני יכולה להגיד לך שלי לפחות זה עזר .
ואני ייתן את הדוגמאה של עצמי , לי למשל יש עניים גדולות ושחורות מבנה הפנים שלי רזה . מה שאני איפרתי מהאיפור האחרון שאני זוכרת ,שאז יצאתי עם חבר שלי פעם ראשונה שהוא גם במקרה היום בעלי.
על שלב של מייק אפ דילגתי . בצלליות העניים בחרתי את הצבעים החומים בהירים משולבים. עם גוון פנינה , עיפרון האיפור תיחם בקו צר את אזור העין העליונה. מסקרה ממש קצת
בסומק ,נגעתי קלות עם גוון אפרסק. ועל השפתיים בחרתי למרוח  שפתון עם מראה מט. אני יכולה להבטיח לכם שזה עשה לי את העבודה.

אני מאוד אהבתי לכתוב את המאמר הזה .מאוד מעניין אותי לדעת את הדעה שלכם עליו. לי קוראים אילה כהן , יש לי עסק ענף של איפור בירושלים , אך אני גם מגיעה עם שירות האיפור שלי לכול הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה