יום חמישי, 8 באוקטובר 2015

למה עדיף שירות של מאפרת מקצועית עד הבית על כול פני שירות אחר -אילה כהן משיבה



לפוסט הבא אני רוצה לפתוח אותו בגלוי שלב ולהגיד שאני לא חפה מאינטרסים שלי ,כן זה פוסט אישי שלי שלא מפורסם באתר מאמרים כלשהוא. אבל אני כן ינסה להיות אובייקטיבית עד כמה שאפשר ,ולא לנסות לעקוץ איפה שלא מגיע למתחרים שלי בעולם האיפור עקיצה.
כידוע אני מאפרת מקצועית עד הבית , ויש את השירות הזה שמגיע לכול מקום בארץ. חוץ מסוג השירות הזה יש איתי עוד כמה סוגים שונים של נותני שירות בהתארגנות כלה , לפחות בתחום האיפור והתסרוקות. והראשיים שבהם הם סלוני הכלות ,ויש גם את המאפרות או אמני איפור מקצועיים למיניהם ,שהם אינם ניידים ,או שהם מוכנים רק קצת לזוז מהמקום שלהם,  ולהגיע עד לבית הלקוחה.
המתחרה הכי קשה שלי הם סלוני הכלות ,שבהם יש לי להודות יש יתרונות למיניהם ,אבל אני יכולה להבטיח לך שהיתרונות שלהם , נמוכים בהרבה מהכות של החסרונות שיש להם
היתרונות – סלון כלות
1. בסלון כלות את יכולה למצוא את כול המבוקש לך מבחינת התארגנות, שם את יכולה לבחור את מעצב השיער שלך ,את המאפרת או אמן האיפור ,וכמובן את השמלה עצמה, ממש מנקים ממך את כול כאב הראש של התארגנות .
2. הסלון כלות חייב תמיד להיות נגיש בצורה מאוד טובה ,ככה שמאוד לא קשה להגיע לסלון כלות עצמו
3. עיצוב הפנים – אם את רוצה להפיק תמונות סטודיו ,ומאוד קשה לך לחכות עוד שעה וחתי כאשר תגיעי לאולם ,בסטודיו של הסלון הכלות את יכולה להפיק את התמונות האלה , לרוב סלון הכלות ממש מעוצב בצורה יפה
חסרונות
1. רוב סלוני הכלות – מחייבים אותך לקחת הכול תחת קורת גג אחת ,זאת אומרת רק את הספר שלהם ,רק את המאפרת שלהם , לא משתלם לך גם אם אפשר לפרק את החבילה אם את רוצה שנותן שירות אחר ייתן לך שירות
2. כדי להתארגן בחתונה את חייבת להיות בסלון כלות , אבל מאוד חשוב לי להגיד לך שאת לא תהי שם לבד לרוב, יכול להיות שיהיו אתך עוד משפחות של כלות והכלות עצמם , ככה שהרעש סביבך ביום הזה יהיה חריג יותר מי מה שאת צריכה ,שווה לך ?
3. מחיר –אני לא יודעת למה אני העליתי את העניין הזה אחרון ,אבל המחיר של סלון הכלות הוא הרבה יותר גבוהה מי מה שאת יכולה להשיג אצל נותן שירות כמוני ,בתוספת עוד מעצבת כלות שתעצב לך את השמלה לפי בקשתך
4.השמלה רק להשכרה – השמלה שלך שאת משכירה מהם ,אינה יכולה להישאר אצלך ,למזכרת, בסוף האירוע את תצטרכי להתנשל מהשמלה ,ולהחזיר אותה לסלון כלות .

אני לא יערוך טבלה של חסרונות מול יתרונות בכול הנוגע לאיפור ותסרוקות אצלי, אבל אני מאפרת מקצועית שמגיע עד אליך לאן שתצטרכי , גם לבית וגם למלון ,המחיר שלי נמוך משמעותית ,מי כול סלון אחר, את יכולה להשיג שמלת כלה אצל תופרת שמלות , ככה גם דרך אגב תהי יותר מרוצה מהשמלה.
לי קוראים אילה כהן יש לי עסק של איפור בירושלים ,אולם אני מאפרת לכול הארץ ,אם תצטרכי גם את, את השירות שלי מאוד אשמח להעניק לך אותו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה