יום שלישי, 27 באוקטובר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית -איך לשחזר מוצרי איפור מבלי לזרוק אותם לפח



בתור אחת שיש לה סטוק עצום של מוצרי איפור ,מכול הסוגים ובכול הגוונים , בגלל היותי מאפרת מקצועית ,אני יכולה לספר לכם שקורה לי אין ספור פעמים שאני פותחת מוצר איפור ואני נתקלת בו שהוא יתייבש או נשבר תלוי במה מדובר. הכאב לב שאני הייתי מרגישה עד שלמדתי כמה דברים היה עצום, אני לא יכולה להרשות לעצמי לאבד מוצרי איפור רק בגלל שהם החליטו להתייבש לי ,מובן לי שכדבר כזה קורה אני קודם צריכה להאשים את עצמי  בכך שלא אכסנתי בצורה נכונה את אותו מוצר איפור.
אבל מעבר לזה אני צריכה לעשות כול מה שביכולתי על מנת לתקן את אותו מוצר איפור ואת אותו נזק, אם לא אני עשויה להיקלע להוצאות מאוד יקרות.
כאשר עוד היה לי את העסק של איפור בירושלים . נלחמתי בתופעה הזאת של זריקת מוצרי איפור.
עוד דבר אחד לפני שאני מתחילה לפרט איך אפשר לתקן כול דבר אני חייבת להסביר את העניין ,למה יש מוצרי איפור שעולים הרבה כסף ויש כאלה שפחות אפילו באותה רשת פארם.
מוצרים שמוגדרים כמוצרי פרמיום גם עשויים חומרים מיוחדים ,ואיכותיים שגורמים לאותו מוצר איפור להישמר יותר .מובן שלמוצרי האיפור יש הרבה משמעויות נוספות כמו עמידות המוצר ,או הידידות לעור.
אבל בכול מקרה ערכתי רשימה של מצרים שכן אפשר לעשות משהו אחרי שניזוקו
מסקרה – מסקרה היא חומר גבישי , כאשר היא מתקשה ,ניתן להשרות אותה במים חמים. כאשר את עושה זה את חייבת לוודאות ששום טיפת מים לא נוגעת בחומר עצמו .
עוד מקרה שקרה אצל קולגה שלי שהיא מאפרת מקצועית ,המסקרה של התייבשה והיא השרתה אותה במים רותחים .לאחר מי כן היא מיד איפרה את הלקוחה, דבר שגרם לה לכוויה. לא נעים. לכן לפני שבכלל אחרי שחזור מסקרה את הולכת להשתמש בה את בודקת היטב שהחום שלה ממש נמוך.
צללית איפור שנשברה – זה קצת סיזיפי אבל אלכוהול למען האמת מעט מימנו עושה פלאים כאשר את מנסה לאחד אותו ,אני כעקרון לא ממש אוהבת את זה . אבל אם הצללית איפור ממש נשברה . והברירה היא שהיא הולכת לפח , אולי תשקלי את הטיפ הזה. אם אפשר בלי לאחות את הצללית ,פשוט תוותרי על זה ותנסי להשתמש בה איך שהיא.
שפתון שנשבר – בשביל זה את צריכה קופסא קטנה מפלסטיק קטנה ריקה ונקייה . את מנסה להכניס כמה שיותר חומר של השפתון לתוך ה הזאת. כאשר תרצי להשתמש באותו שפתון את פשוט לוקחת מברשת ועם אותה מברשת את מאפרת את השפה שלך.
עוד טיפ קטן וחמוד שאותו אני משתמשת על בסיס קבע , נניח כאשר שפכת יותר מידי משחה על מקום מסוים ,את יכולה לקחת את השפופרת ללחוץ עליה להצמיד את הפיה שלה להיכן שאת רוצה להחזיר למיכל ופשוט לשאוב את זה החומר חזרה.
אך אני מאוד אהבתי לכתוב את המאמר הזה ,לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית עד הבית לכול שאלה בנושא מאוד אשמח במידה ותצרו קשר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה