יום שלישי, 20 באוקטובר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית - עם מגוון מצוין של טיפים להישרדות פרטים בפנים



אני לאחרונה מרבה לכתוב מאמרים על טיפים פה באתר , ואני יכולה להגיד שאני ממש אוהבת את זה, יש לי הרבה ידע באיפור בגלל שאני מאפרת מקצועית , לא הכול הלך חלק בהתחלה ,והייתי צריכה ללמוד חלק מהטיפים האלה על בשרי ,מה שלא ידעתי ,רק גרם לי לעבודה הרבה יותר קשה ,ובכלל שפתחתי את העסק של איפור בירושלים , והתחלתי לעשות עסק של איפור לכול חלקי הארץ .הטיפים האלה ,וכול מיני קיצורי הדרך האלה רק עזרו לי לפתח יותר את העניין של הטיפים.
כי ככה אני גורמת לעצמי לשרוד יותר , ומה שאני הולכת לכתוב זה על כול העניין של ניצול מוצרי איפור שונים , למטרה אחרת של איפור, מעיין מדריך לשורדת.
אבל לפני שאנחנו מתחילים אני רוצה להבהיר עניין קטן, אני לא נוטה ללכת לפתרונות הקלים שאני הולכת להציג למטה, אני מעדיפה לסחוב יותר ציוד, מאשר להשתמש בחלק מהטיפים פה , כול מה שאני הולכת לכתוב אינו מתאים למאפרת מקצועית , הוא מתאים יותר למי שחובבת איפור וטיפוח, ורוצה, לא למצוא את עצמה ,לפעמים בלי פתרונות איפור לסיטואציה מסוימת
טיפ ראשון – נניח שהתקלקל לך, או התייבש לך לגמרי הקונסילר ,מה את תעשי לא תשימי קונסילר ?. ממש לא קחי את קרם הבסיס שלך במידה, תפתחי את הפקק , ואת תבחיני שיש שם שאריות יבשות של חומר של בסיס איפור. את יכולה לקחת קצת מהחומר הזה ,ולמרוח על הנקודות בעור היכן שהיית אמורה ,למרוח את הקונסילר , את לא מאמינה ,עד כמה זה יכול לעזור לך עם העניין הזה.
טיפ שני – את רוצה להתאפר ,ועשית איפור פשוט מהממם ,מה שחסר שלך הוא סומק שישלים את העבודה , מה את יכולה לעשות ? קחי את השפתון שלך , ובתנועה קלה עם האצבע קחי מהקצה של השפתון ,ותאפרי אתו היכן שהיית אמורה לאפר עם הסומק ,היתרון הגדול בזה ,שככה יש לך אפשרות להרחיב את המאגר של הסמקים שיש לך.
טיפ שלישי – רוצה להדגיש את הגבות שלך ? את יכולה לקחת עיפרון עניים ,לחמם רק קצת את החוד שלו ,ואז לקחת את החמור שהומס שם ,ולמרוח על הגבות ,אבל אני פה חייבת להזהיר אם החומר שהוצאת יהיה חם מידי , את עלולה לקבל כוויה, לכן את חייבת לוודאות כי אכן החומר לא יותר מידי חם
טיפ רביעי – אין לך הרבה ברונזר את רוצה להעשיר את המלאי שלך אבל אין לך מספיק כסף ,לזה את יכולה לקחת צללית איפור איכותית בצבע שמתאים לך , וככה את יכולה לחסוך בקניה של זה.
אני יודעת שהפעם לא הבאתי מספיק טיפים ,אני ישמח אם תרצו לשתף אותי בעוד טיפים זה ממש עוזר לי .
לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית עד הבית ,אם יש לכם עוד שאלות ,או שתרצו את השירות שלי ,אני מאוד ישמח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה