יום רביעי, 9 בספטמבר 2015

מאפרת מקצועית - בקושי ותוך כדי זחילה איך הגעתי למה שאני ומי שאני



אין שום דבר בחיים שאת תעריכי אם לא עבדת עליו קשה , אני לא מדברת פה רק על עולם האיפור והמקצוע שלי שהוא מאפרת מקצועית ,אני מדברת פה על כול דבר בחיים ,קושי זה לא מילה פשוטה, אולי קל לנו לבטא אותה ,אבל מאוד מורכב עבורנו לחוות אותה, הטלטלות שבן אדם עובר בדרך להצלחה הם עצומים ,כול דבר או יותר נכון כול מכשול שעומד בדרכו, יכול לגרום לשני דברים ,הדבר הראשון יכול פשוט להוציא אותך מי המשחק , והשני שזה דבר מאוד גדול יכול להביא אותך לגדולה.
אני שלעצמי לא תיארתי לי שלקיים עסק של איפור בירושלים ,ואחרי זה לפתח את זה לעסק המעניק שירות לכול הארץ ,אני לא תיארתי עד כמה זה יהיה קשה ,עד כמה אני יצטרך להילחם ,על מנת לשרוד בעסק הזה. למדתי עד כמה ,מורכבים הלקוחות שלי , ועד כמה אני צריכה להשקיע זמן,מאמץ ,והמון משאבים כספיים ,וזה רק בשביל שאני יוכל להגיע לשכר ,שהוא מאוד קרוב לשכר המינימום במשק. תמיד שאלתי את עצמי , למה אני צריכה את הכאב הראש הזה, למה אני בכלל צריכה להיות מאפרת מקצועית ברמה גבוהה, למה לא להיות קופאית בסופר, או מורה בבית ספר , ולהתעסק באיפור בתור תחביב.
ואני עונה על זה , אני פשוט נולדתי כדי להיות בעולם האיפור ,כול מי שאני ומה שאני , סובב את עולם האיפור והיופי. אז נכון קשה ,ונכון שלפי דעתי עברתי קצת יותר מידי , מי כול מי שחווה קושי בכול מקצוע אחר שהוא לא איפור, ונכון שיש מאפרות מקצועיות שלהם זה לא היה קשה כמוני, רבל אני יכולה להרים את הידיים מתוך תנועת ניצחון ולהגיד בפה מלא שכול המאמץ , וכול התלאות שעברתי היו שווים את זה ,היום אני לא מכלה את עצמי ,בתור קופאית או מורה , היום אני פשוט נהנית לקום בבוקר ,ולדעת שהיום הוא יום פשוט נפלא ,זה יום שאני הולכת להניות מאוד מי מה שאני עושה ,והבונוס הנוסף , ותאמינו לי השולי , הוא שאני גם מתפרנסת בזה, ואני גם ,אולי לא בדיוק כמו בעלי, יכולה להביא פרנסה שקצת מסייעת בפרנסת הבית.
לא רק בעולם האיפור, תמיד טוב לעשות את מה שאוהבים , לא חכמה לבזבז את החיים ,על עבודה שאמורה רק להחזיק אותך בריא כלכלית ,את אמורה , למצות את החיים שלך ,בדיוק איך שאת מכתיבה אותם , אני לא איזה גורו של עולם האיפור ,שעכשיו יוליך אותך לעולם שלי , אני כן מזמינה אותך לעולם היופי ,אולי בתור חובבת , כול מה שאני אומרת שהוא שגם במקצוע שלך ,או בתחביב שלך ,במידה ואת אוהבת אותו ,את תמיד תוכלי להצליח להגשים את כול מה שאת חושבת עליו, והדבר היחידי שעוצר אותך הוא את . אני אומרת תמיד האמיני בעצמך
כול כך הייתי לכתוב את הפוסט הזה , הייתי צריכה את זה גם לעצמי וגם לתרום את התובנות שלי לעוד אנשים ,אם אתם גם בדעה שלי אשמח שתשתפו אותי בזה ,אם לא גם אשמח לשמוע מה לכם יש להגיד , לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית עד הבית , גם מעצבת שיער בכירה . נהיה בקשר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה