יום שבת, 24 באוקטובר 2015

אוי כול כך הרבה טעויות באיפור ועוד סיפור שיש לי לספר - אילה מאפרת מקצועית מרחיבה את הדעת בנושא טעויות ותיקונם

דברים מצחיקים קורים בדרך כלל שיש משהו שהוא יוצא  מגדר הרגיל בצורה לא מחמיאה במיוחד, אנחנו רואים את זה בכול תחומי החיים ,כמו תינוקות שעושים כול מיני דברים מצחיקים או כול מיני נפילות מצחיקות ,אני רואה את הדברים האלה באיפור זה הדברים שהכי מצחיקים אותי , למה אני באה וכותבת עכשיו את המאמר הזה ?
לפני יומיים אני ובעלי הלכנו לחתונה ממש מפוארת , בעלי שמתעניין באיפור רק בגלל שאני מאפרת מקצועית  ,הסתכל על הכלה ופשוט נדהם מרמת האיפור הגבוהה שהכלה הייתה מאופרת בה ,הוא חייב אותי לבוא ולנתח את האיפור ,ואולי גם לקחת כמה רעיונות לעצמי ,בעודי סוקרת את עבודת האיפור של המאפרת ,מבלי כמובן שהכלה תשים לב לכך אני מבחינה באיפור מאוד כבד שמרוח עליה. למזלי אני לא נתמכת בבעלי בכול הידע של איפור כי הייתי אבודה , בעודי סוקרת את האיפור שלה , אני חולפת על פניה ואני שמה לב שבית החזה שלה מאוד לבן בהשוואה לפנים, ומאחורי האוזניים הצבע של העור שונה , ממה שקורה אחרי האוזניים ,אני יכולה להישבע לכם שהייתה בחורה לידי שהעירה על כך לבחורה שלידה , הכלה נראתה כאילו היא חבשה מסיכה של איפור על הפנים, טעות כול כך קריטית שמבוצעת על ידי מאפרת מקצועית אני פשוט בהלם .
גם אני מכירה כמה טעיות כאלה חוץ מהטעות הזאת.
טעות אחת גדולה שאני מכירה בעיקר אצל מאפרות חובבות ,היא שהם מאפרות את כול הפנים עם צבעים עזים ולא רק חלק אחד , אני יכולה להישבע כאשר אני רואה בחורה מאופרת ככה ,עולה לי בראש תמונה של ליצן או איזה מוקיון אחר מהקרקס. הכול נראה צבעוני .
אם את מאפרת חלק אחד של הפנים כמו העניים באיפור מאוד צבעוני ,אני  מאוד ממליצה לך לאפר את שאר הפנים עם איפור עדין ככל האפשר.
עוד טעות שאני רואה המון בחורות שעושות , היא לאפר את הפנים מבלי שקודם כול היא בכלל עשתה ניקוי יסודי לפנים והיא איפרה את הפנים של עצמה , עם איפור קודם שהיה עליו , הטעות כול כך ניכרת , וזה כול כך לא נראה טוב. עשי טובה לפני שאת מתאפרת נקי היטב את הפנים מכול איפור קודם. או כול לכלוך באשר הוא
עוד טעות היא שלא מורחות קרם לחות על הפנים לפני האיפור , וככה כול האיפור נספג בעור הפנים, כול כך חבל , מאחר שהאיפור באמת יכול להיות טוב.
עוד דבר קטן שחבל שבחורות עושות , וזה לא להסיר את האיפור לאחר שהם מאפרות את עצמה ,אני כול כך הרבה חופרת על זה במאמרים שלי אבל זה כול כך חשוב . לאחר שאיפרת את עצמך בסוף האיפור עשי לעצמך טובה והסירי את האיפור.

אני מכירה עוד מלאה טעיות של איפור שכרגע לא עולות לי בראש אם גם לך יש רעיונות מעיין אלה בראש שלך אני מאוד ישמח אם תשפתי אותי בהן , לי קוראים אילה כהן יש לי עסק של איפור בירושלים אך אני נותנת שירות לכול הארץ. אנה צרי קשר אם תרצי את השירות שלי 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה