יום ראשון, 11 באוקטובר 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית בטיפים שאני יכולה לתת לכול אחת בנושא איפור (היגיינה)



תמיד אני אוהבת לכתוב טיפים על איפור או כול דבר אחר שקשור בעולם היופי ,או שאני מסתייעת בו לעסק של שהוא איפור בירושלים , אני נוטה יותר לגשת לנושאים שעושים אותך יותר מקצועית בעולם האיפור ולא נותנים לך , יותר מידי רגע מי סביב .
יש הרבה נושאים אחרים שלא קשורים בכלל לעולם האיפור שאני בכלל לא נוגעת בהם ,ואני כן צריכה לגעת כי יש להם חשיבות מכרעת בכול הנוגע לאיפור אם כי הם לא בהכרח קשורים לעולם האיפור.
אני מאוד גם אוהבת לגעת בכול מה שמסביב ומה שמפר את האיפור שלי בגלל שככה עבודות האיפור שלי יוצאות אחרי הרבה יותר טובות מי מה שאני יכולה לדמיין .
ואני רוצה הפעם לגעת בנושא של היגיינה נכונה שלך ,וזה על מנת לשפר את המראה הכללי שלך .
להיגיינה נכונה יש חשיבות מכרעת בכול הנוגע לאיפור ,ולמראה כללי. אם למשל לא תשמרי על ניקוי פנים , הנזק שלך יהיה ,שהאיפור שאת תשימי על עצמך לא יהיה איכותי ,ואת רק תבזבזי על עצמך חמור איפור יקר שלא אפקטיבי בכלל.
יש כמה דברים בסיסים שיעזרו לך לשומר על היגיינה נכונה של הפנים ואני רוצה לגעת בכמה מהם.
לא לגעת בנפים בידיים מלוכלכות וכמה שפחות – לא משנה במה אני נוגעת, בידיים שלך ,אם תגעי בזה בפנים שלך ,הרבה לכלוך ושומנים שאת לא מסוגלת לראות יעברו מהידיים שלך אל הנפים שלך, דבר שגורם לך להרבה דברים לא נעימים בפנים. לכן לפני שאת נוגעת בפנים שלך, מומלץ לשטוף את הידיים שלך היטב.
עוד דבר מאוד מומלץ לגעת בפנים עם הידיים כמה שפחות .
ניקוי הפנים של בסיס יומי – כול בוקר שאת קמה וכול ערב שאת הולכת לישון מאוד לשטוף את הפנים שלך עם סבון איכותי ,ולייבש אותם עם מגבת מחוטאת ונקייה.
החלפת מצעים –את בטח עכשיו אומרת לי מה הקשר בין החלפת מצעים לעולם האיפור, אני אומרת לך שיש הקשר רב , מצעים נקיים שומרים את עור הפנים שלך בהיגיינה מושלמת ,החליפי מצעים לפחות פעם בשלוש ימים. וזה יכול לחולל ניסים ונפלאות
ניקוי הפנים לאחר איפור – הפנים שלך לא נועדו להיות מאופרות ,אם את הנחת חומר איפור על הפנים שלך מאוד מומלץ גם להסיר אותם כמה שיותר מהר .ולא משנה כמה החומר של האיפור ידידותי לעור של הפנים  שלך. לא להתעצל גם אחרי אירוע שהית בו ואת ממש עייפה הסירי את חומר האיפור מהפנים שלך
המנעי ככל הניתן למרוח על הפנים שלך חומרים שיזיקו לך ,פורים הוא דוגמא טובה לכך ,בפורים חומרי איפור רבים מגעים בדרך פלא אל הפנים שלך מה שגורם להם פשוט נזק שלילי.
הטיפים האלה נכתבו על בסיס תובנות שהשגתי לאורך הזמן בתור מאפרת מקצועית , לי קוראים אילה כהן אני מתעסקת הרבה באיפור ובעצם יש לי עזק של איפור בירושלים ,אם גם לך יש תובנות בנושא אשמח שתשתפי אותי בהן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה