יום רביעי, 14 באוקטובר 2015

אילה כהן מאפרת ת עד הבית מסבירה מדוע כדאי לקחת בעלי מקצוע שיקדמו את העסק

אין לי כמעט רגעי נחת ,כאשר אני נמצאת  בשיא עונת החתונות ,כול הזמן שלי מוקדש לאיפור מסכנים הילדים ובעלי ,בגלל מה שהם עוברים ,אבל הם גם השלימו עם העובדה שאני מאפרת  מקצועית מאוד ,ואני לא משחקת בכלל עם העבודה שלי, אני נותנת את כול כולי על מנת לקבל עוד לקוחות , יש ימים בעונת החתונות והשמחות שאפילו אני מספיקה לאפר ולסרק בשלוש מקומות שונים ,במסגרת של השירות של איפור עד הבית , אני לא מוותרת אפילו על לקוחה אחת אחת , והכול במידה שזה לא פוגע בשאר הלקוחות.
מה גורם לי לכול האנרגיה הזאת , למה אני  כול כך חדורת מוטיבציה ,למה אני מסוגלת לעבוד עד שהעניים שלי נסגרות בחוסר רצון שלי .
התשובה כי אני אוהבת לעשות את מה שאני עושה ,אני אוהבת את העבודה שלי , אני אוהבת את העסק של איפור בירושלים שלי , אני קמה כול בוקר ,וכול מה שאני רוצה לשמע זה שיש עוד לקוחה מרוצה , או שעוד לקוחה רוצה את שירותי האיפור שלי.
אני יכולה להבטיח לכם שזה לא בא לי בקלות , כול האהבה שלי למקצוע, וכול הלקוחות שבאים אליי .נתוני הפתיחה של העסק לא היו לטובתי, אני אינני מבינה כלל במחשבים ,באינטרנט , או בקידום אתרים ,איני יודעת כיצד לערוך תמונות ,או למשל איך לפתח אתר אינטרנט מושלם ,כמו שיש לי עד עכשיו, למזלי יש לי את בעלי ,שהוא בוגר של החוג לתקשורת אינטראקטיבית במכללת הדסה.
הוא כבר יודע לעשות פשוט הכול , הוא לא מתעסק כלל במקצוע הזה ,אך הוא החליט שיותר משתלם לו לנהל לי את העסק בתחום שלו , מאשר לעבוד ולקדם את העסקים של אנשים אחרים , ולכן כול דקה פנויה שיש לו הוא מקדם את האתר שלי במנועי חיפוש , או שהוא משפר את הבניה של האתר ברמת הקוד.
ככה שעם יד על הלב יש לי את האתר הכי מעוצב ובנוי נכון בהשוואה לכול אחת בעולם האופנה והיופי. אני לא גאוותנית אבל אתם שפוט מוזמנים לבדוק ולהשוואת
עכשיו אני לא באה להשוויץ חס וחלילה בבעלי כול מה שאני אומרת , זה שמאוד כדאי להתעסק עם בעלי מקצוע , לגבי קידום העסק שלך, אם את נסי לעשות את זה בעצמך זה פשוט יגזול לך זמן ,אם את חושבת דרך אגב שזה לא עולה לי כלום , אני דווקא חושבת שזה עולה לי ואפילו הרבה ,קודם בעלי יכול לעבוד בעבודה אחרת ולקדם עסק אחר ולקבל מי זה כסף ,דבר שני אני לא תמיד מקבלת את הזמן האישי שאני צריכה אתו כי עוסק בקידום העסק שלי.
אני מקווה שלך בתור מאפרת מקצועית גם יהיה קל בעולם האיפור ,שזה לא הדבר הכי קל בעולם.
לי קוראים אילה כהן ואני בסך הכול בעלת עסק של איפור בירושלים ,שהולך ומתפתח יפה , אם יש לך שאלות בנושא הזה אני מאוד ישמח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה