יום שבת, 9 במאי 2015

אילה כהן איפור עד הבית - איפור שלב שני מי תוך ההפקה הגדולה

אז הנה ממשיכה לסקר את יום הצילומים שהשתתפתי בו ,זה היה אני יכולה להעיד היום הכי חשוב בקריירה שלי מי שום שלא רק בגלל שזה היה כל כך יקר, אלה משום שזה גבה מימני כל כך הרבה כוח ,והייתי צריכה להפגין כל מה שיש לי אם זה עמידות בתנאים קשים  מבחינה פיזית לא יכולתי הרי לנוח דקה אחת , הייתי דרוכה כמעט 8 שעות. ואם זה הפגנת ידע באיפור ופטירת בעיות שצצות בצורה מהירה , אני מזכירה המטרה שלי היא לאפר את אותה בחורה 4 פעמים בסגנונות שונים כאשר כל פעם לא מזכירה את הפעם הקודמת שאיפרתי או סירקתי אותה ,וכל השינוי במראה הוא רק על ידי איפור ותסרוקת.
את הסגנון הזה של האיפור בחרתי לעשות שני בסדר בגלל שהוא דיי קרוב בהגדרה לאיפור והסגנון הראשון שעשיתי , הוא מאוד מתאים לאותו קהל יעד אם קריצה גם לציבור הלקוחות היותר חילוני, אבל אני רוצה להדגיש עוד משהו גם האיפור והתסרוקת הקודמים שעשיתי  מתאמים לחילוניות, פשוט קהל הלקוחות שדורש אותו הוא יותר דתי, בכל אופן את האיפור הזה תכננתי הרבה זמן, אני כן רציתי אבל לראות הדוגמנית בצורה חיה יותר ליום הצילומים כי לא רציתי לפשל אתו ולכן נסעתי מאיפה שאני גרה ירושלים , עד לחדרה שם הדוגמנית גרה וזאת על מנת לראות איזה גוון צלליות אני הולכת להתאים לעניים שלה , ואיזה גוון מייק אפ עליי להכין כאשר אני הולכת לאפר אותה. למזלי הטוב ההחלטה של לבצע את הנסיעה הזאת עלתה לי בזה שלא קרתה לי פדיחה ביום הצילומים כי הסתבר שקרם הבסיס (מייק אפ) עם הגוון שלה אזל לי מהתיק איפור ולכן הייתי צריכה לרכוש אחד באופן מידיי , לגבי כל שאר מוצרי האיפור ותוספות השיער הייתי יכולה להיות בשקט נפשי טוב , כי היה לי כבר הכול בתיק האיפור שלי.
לגבי האיפור : הבחירה שלי בסגנון כזה נעשתה בהשראה של האיפור האנגלי הישן, משהו של שנת 1930 צלליות העניים הוורדות נבחרו לאחר התייעצות אם הצלם , שרצה קצת לחמם את הפנים של הדוגמנית בצבעי איפור שמחים ,משהו שישנה קצת את הנראות בהשוואה לאיפור הקודם שעשיתי שהיה יותר שמרני.
את קרם הבסיס ( מייק אפ) הבאתי אתו כאשר הוא סגור באריזה ומתאים בדיוק לגוון העור של הדוגמנית תודות להכנה שעשיתי ,מי פה זה לקח טוב לחיים, תמיד להציע לכלות שאני הולכת לאפר , לא לוותר על איפור ניסיון ,רק עכשיו אני מבינה עד כמה זה כל כך חשוב. לגבי השפתון מאוד היה חשוב שייתן לי מסגרת נכונה על הפנים ולא יפריע לשאר האיפור ולכן בחרתי בצבע של השפתון הזה.
זהו אני חושבת שיצא לי יפה מה אתם חושבים על האיפור הזה

אילה כהן איפור עד הבית לכל מקום בארץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה