יום שישי, 15 במאי 2015

מאפרת עד הבית מציגה - עבודה על בחורה מאוד יפה

לא תמיד יוצר לי להחמיא כל כך לבחורה עוד לפני שבכלל התחלתי לאפר או לסרק אותה , הבחורה הזאת שהיא פשוט מדהימה גם ביופי שלה וגם באופי שלה ,הכרתי אותה לגמרי במקרה ,זה היה במסגרת שיתוף פעולה שאני עשיתי עם צלם שמתמחה בהפקות אופנה והוא הביא אותה אתו ,לא היה לי בדיוק מושג מה הוא הולם להשיג כלומר איזה בחורה הוא הולך להביא בשביל האיפור והתסרוקת ,אבל הוא הבטיח לי שזה יתאים לי מאוד למה שרציתי לעשות באותו יום של צילומים ,איך שאני ראיתי את הבחורה הזאת הבנתי שהצלם לא מדבר באוויר והוא באמת הבטיח מה שהוא קיים ,
בגלל שזה היה במסגרת שיתוף פעולה היה עליי , לא לקבל החלטות לבד בכל הקשור לאיפור ולתסרוקת ,וגם לא הייתה לי שליטה מלאה איך היא תתלבש ואיזה אביזרים לשיער היא תשים עליה , אבל אני חייבת לציין שהיה שיתוף פעולה דיי פוטרה בעניין הזה ,וכל מה שאני ייעצתי לקחו בשני ידיים ,ככה שזה יצר שיתוף פעולה מאוד אנרגטי  מבחינתי , אני זוכרת שמאוד הייתי עצובה אבל שלא הכנתי את כל מוצרי האיפור שלי בהתאם למה שהיה מתאים לה ,ככה הייתי יכולה יותר לתכנן בצורה טובה את האיפור שאני הולכת לאפר אותה , ולצערי מוצרי האיפור הגוונים והצבעים השונים לא בדיוק התאימו למה שהייתי רוצה ,אני מאוד הייתי רוצה לאפר אותה שוב ככה היה לי יותר אפשרויות עכשיו להגיע לתוצאות של יופי מרביות
לגבי בסיס האיפור (מייק אפ)  שהוא כמעט  הסיפור הכי גדול שלי בכול העניין הזה ,לא היה לי את המרקם שיתאים בדיוק לגוון שלה ,ואני הייתי צריכה לאתר בדיוק את הגוון הנכון על ידי ערבוב של שני גוונים וזה הכול על מנת שיתאים לצבע עור הבהיר שלה ,אני זוכרת שהיא ביקשה שאני ישים עליה בסיס איפור (מייק אפ) שקצת יעלים או יותר נכון יטשטש את בהירות העור שלה ,לכן לבסוף התאמתי ,גוון אחד כהה יותר מי עור הפנים שלה.

הבעיה הכי גולה שלי הייתי בבחירה של צלליות האיפור שלצערי לא נשאתי איתי  את הגוונים הכי מתאמים לה , ונאלצתי כאן להתפשר במה שאני הולכת לאפר אותה דבר שמאוד לא אהבתי ,ולאחר התייעצות איתה בחרנו יחד שצללית הבסיס תהיה בצבע קרם כאשר ישלבו עליהם שני הצלליות שאתם רואים בתמונה שלפניכם , ככה הגעתי הכי קרוב לתוצאה שרציתי, עוד דבר ממעניין הוא מה שעשיתי עם השפתיים שלה ,בניגוד לתורת האיפור שלי עד אותו רגע , מרחתי לה על השפתיים שפתון בצבע אדום מט , ואת הסומק בחרתי דווקא שיהיה בצבע חום עדין ,סומק שאני מאפרת אתו לעיתים קרובות, התוצאה של האיפור הזאת הייתה סבירה , אבל להגנתי אני יכולה להגיד ,שזה אחת העבודות איפור הראשונות שלי ככה שמאז מאוד השתפרתי ,וגם על בסיס המקרה הזה ,אני כמעט אף פעם יותר לא מגיעה ללקוחות עם כל ארסנל מוצרי האיפור התסרוקות שלי וגם משתדלת הקוסמטיקה שמאז מאוד השתפרתי ,וגם על בסיס המקרה הזה ,אני כמעט אף פעם יותר לא מגיעה ללקוחות עם כל ארסנל מוצרי האיפור התסרוקות שלי וגם משתדלת הקוסמטיקה לי קוראים אילה כהן ואני מאפרת עד הבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה