יום שני, 25 במאי 2015

אילה כהן מאפרת עד הבית -הודיה מי באר שבע מתאפרת אצלי

את העבודה של האיפור הבאה  אני מציגה  לכם אחרי כמעט ששכחתי לגמרי מהיום צילומים  שבו עשיתי עבודות  איפור ותסרוקות  ,ביום צילומים הזה הצגתי כמה דוגמאות של עבודות שלי,  אני כן רוצה להסביר לפני איך הכול התחיל ואיך הכרתי את הבחורה הזאת ואת חברה שלה ,
לבחורה הזאת קוראים הודיה, היא גרה בבאר שבע ובאה אלינו מי שם יחד עם חברתה ,בהתחלה לא ידענו שתבוא ,ורק שירדה מהאוטובוס התחוור לנו שחברה שלה רצתה לבוא יחד עם מלווה ,הם לא תכננו ששניהם יתאפרו ושאני יעצב תסרוקות לשניהם ביום צילומים אבל אחרי שראיתי אותה מאוד רציתי שהיא תצטרף ליום צילומים הזה, ותהיה שותפה מלאה להפקה של התסרוקות והאיפור, כזכור אני בדרך כלל מאפרת בירושלים בחורות ,יופי כמו של הודיה לא נגלה לעניי כל יום ,ויש אמת בדרים שאומרים שכל מקום יש לו את היופי של הבנות שלו, המקרה הזה ,הוכיח לי את הנושא הזה מעבר לכל ספק, ובכן לאחר החלטנו אני והצלם שאנחנו רוצים לצלם גם אותה בהפקה הזאת, פנינו אליה בדרישה ישירה ,והמתוקה הזאת פשוט הסכימה ישר מבלי להציב תנאים של איך היא רוצה שיאפרו אותה או איזה תסרוקות אני יעשה לך במהלך היום צילומים, אבל מה שכן בגלל שלא הייתי  מוכנה לזה שהיא תבוא לא הכנתי תכנית עבודה, וזה לא דבר טוב לא יום צילומים של הפקות במיוחד של איפור, אם לא מתכננים הכול מראש הרבה זמן יקר של הפקה מבוזבז, וזה דבר שמאוד לא כדאי להספק של מה שאני רוצה לעשות.
לכן פניתי להודיה שתיתן לנו טיפים איך היא נוהגת להתאפר בהרגל שלה, ואיך היא הייתה רוצה שמאפרת מקצועית תאפר אותה , כלומר מה לדעתה היה הכי מתאים שיאפר אותה והאמינו לי ,שהעניין של המחקר הזה שלח אולי 5 דקות ,חסך לי זמן הפקה יקר של שעה וחצי לפחות.
את יום הצילומים ערכנו בגן הוורדים בירושלים, זהו גן מדהים, בשביל הרבה דברים ,כולל סיור חתונה ,ועד הפקות אופנה ואיפור.
בגלל העושר של המקום ברקעים ,אני מתכוונת היה שם בריכות טבעיות ,או חורשות עצים בחרנו דווקא לבצע את הצילומים ליד העצים שם יהיה לנו רקע טוב לאיפור ולתסרוקת שעשיתי להודיה.
על האיפור – אתה הפנים של הודיה ,ניקיתי עם מגבונים להסרת איפור ,למרבה המזל היא כבר הגיעה די נקיה בפנים אחרי שכבר שטפה פנים בבוקר, ולא הגיעה מאופרת.
אני שמתי לה קרם לחות על הפנים בצורה יסודית, וזה מאוד שמר על איכות האיפור .
לגבי המייק אפ , הייתי צריכה לערבב שני גוונים כדי להגיע לגוון מייק שיתאים לה לעור הפנים .
לגבי צלליות האיפור בחרתי בצבעים שתם רואים בתמונה , כדי שיתאימו לאווירה של בחוץ, ככה גם לגבי שאר האיפור שכולל עיפרון תוחם ,מסקרה ,והשפתון כמובן

לי קוראים אילה כהן אני מאפרת בירושלים בדרך כלל , אבל אני מאפרת עד הבית לכל מקום בארץ בו תרצו את השירות שלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה