יום חמישי, 21 במאי 2015

אילה כהן מאפרת עד הבית - באיפור הכי רגשי שלי

לא כל יום יוצא לי לאפר מישהי שיש לי קשר רגשי אתה, מישהי שאני לא קשורה אליה באותה רגע אבל אחרי אירוע אחד אני הופכת לקרובת משפחה מאוד קרובה, אני מדברת פה על חברתו של אחי ,שהולכת להתחתן אתו, והיא הופכת בין לילה מהחברה של אחי ,לממש אחות חדשה במשפחה, האהבה שאני הולכת להרעיף עליה ,אני אין סופית, אבל פה באיפור הזה , שמתי את הקשר המשפחתי בצד ,והתרכזתי בהיותי מאפרת מקצועית , בלי שום סנטימנטים כלשהם לזה שהיא הולכת להיות אשתו של אח שלי , עידית קיבלה מימני יחס מקצועי ,ולא נתתי לעצמי שום הנחות בשבילי היא הייתה לקוחה מן המניין, והיא זכאית לקבל את היחס הטוב ביותר ,ולא משנה מה היא עלות המחיר של כל האיפור והתסרוקת אם יש בכלל עלות או לא.
מה שכן אני יכולה להגיד שהאיפור הזה היווה עבורי את האחד האתגרים הכי גדולים שהיו לי בעולם האיפור, ואני יסביר למה, את האיפור הזה כל המשפחה שלי הלכה לראות ,תמיד רציתי להוכיח לסביבה שלי ,את הסיבה למה הלכתי להיות מאפרת מקצועית, ולא נגיד אחות בבית חולים, או כל מקצוע מיוחד אחר, האיפור והתסרוקת הזאת של עידית היווה בעצם עבורי מעיין הצורך להראות גם לעצמי שהבחירה שעשיתי במקצוע של האיפור הוא הבחירה הכי נכונה ,ואפילו הסביבה שלי ,שלא כוללת את בעלי שתומך בי בכל מקצוע שהייתי הולכת אפילו אם זה מנקה שירותים (קרדיט ענק – אחלה גבר) אלה אני מדברת על סביבה שכוללת דודים ודודות ,את אבא ואימא שלי ,ומעל הכול את האחיות שלי ,שהם גם רווקות והשאיפה שלי היא גם לאפר אותם ,וזה יהיה מעיין סגירת מעגל מקצועית בחיים שלי.
על האיפור – לעידית עשיתי איפור ניסיון כבר שלש חודשים לפני החתונה, באיפור ניסיון ,גם תיאמנו איפה אני מאפרת אותה אם אני מאפרת בירושלים אותה ,או מי חוץ לעיר אם היא עורכת את החתונה מחוץ לעיר, לצערנו לא הצלחנו לתאם את מקום המפגש ביום החתונה כי ההתלבטות הייתה בין שני מקומות חתונה שהאחד נמצא בירושלים והשני נמצא ביישוב ליד ירושלים.
באיפור ניסיון – רציתי לתת לה את מגוון האפשרויות הכי רחב שאני רק יכולה לתת ,רציתי שתרגיש הכי מיוחדת ,והכי רציתי לקלוע למטרה באיפור שלה ,תחילה התחלנו עם איפור קצת כבר ,שמהר מאוד עידית פסלה על הסף ,היא רצתה להיצמד לאיפור כמה שיותר טבעי ,ולא מודגש מידי .
חיש מהר עברתי לאיפור העדין שכלל , צלליות עניים בצבעים מאוד בהרים יחד עם עיפרון תוחם דק ,ומסקרה מיוחדת שהכרתי רק באותה יום ,ועד היום אני מאמצת אותה, קצת שפתון וזהו.

ואת האמת חששתי שהאיפור שעידית בחרה פשוט לא ירשים מספיק את מי שרציתי שירשים אותה ,אבל לבסוף ראיתי שלא כך הדבר כולם אהבות את האיפור והתרשמו מאוד ,עובדה שאחרי האירוע הזה חברה שלה סגרה איתי גם על איפור שלה.
אני אוהבת לאפר ולסרק זה גם עושה לי טוב, בשביל זה אני מאפרת עד הבית ,לכל מקום שרק ירצו את שירות האיפור שלי , קוראים לי אילה כהן ,ואני מאוד ישמח לאפר אותך לכל אירוע ולכל מטרה 

אני מאפרת מקצועית את עדית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה