יום שני, 18 במאי 2015

אילה כהן מאפרת עד הבית בירושלים - באיפור בחורה דתית לאומית תורנית

כבר ציינתי בעבודות איפור קודמות שלי שהסגנון איפור שלי נוגע בכל המגזרים, אני אוהבת לגוון ויש מגזרים ששם הלקוחות הכי מפתיעות שיש, אף פעם לא ציפיתי שהמגזר החרדי יהיה פתוח כל כך הרבה לעולם האופנה, אבל תמיד שאני באה בשיתוף עם לקוחה חרדית אני נדהמת עד כמה פתיחות יש במגזר הזה לכל תחומי החיים ,וגם המון לעולם האופנה והאיפור ,דבר שלא משתקף בתקשורת ולדעתי נעשה לציבור המדהים הזה הרבה עוול, טוב חס וחלילה אני לא באה לדון פה בעניינים כאלה זה לא נוגע אליי ,והעסק שלי לא נועד לזה.
את הבחורה הבאה שהיא מהמגזר הדתי לאומי תורני שזה מאוד דומה לחרדי ,הכרתי דרך חברה משותפת את האמת אני לא זוכרת בדיוק את השם שלה, אבל אני זוכרת היטב את חווית האיפור והתסרוקת שעשיתי לה.
תחילה היה עליי להגדיר את סוג היופי שלה ,ולתכן בדיוק מה אני הולכת לעשות לה עם השיער ואיזה איפור אני הולכת בדיוק לאפר אותה , פה למזלי לא היו לי הרבה כאבי ראש ,כי את רב מוצרי האיפור כבר היה לי, כמו המייק אם המדויק שהתאים לה לגוון עור הפנים ,וגם בערכת הצלליות איפור שלי לא היה חסר לי כלום מה שכן רציתי היה להשיג עבורה גוון של שפתון ראוי ,דבר שלצערי היה לי במעט במלאי , לכן הייתי צריכה ללכת לחברה שלי שיש לה את אחד ממאגר מוצרי איפור הכי גדול שראיתי בחיים שלי, יש לה פשוט הכול, וכל כך אהבתי את העבודה שגם את הגוון הרצוי שכל כך חשקתי אותו.
על האיפור עצמו – כמו שציינתי כבר היה לי גוון של מייק אפ הדרוש בדיוק לגוון כזה של עור פנים, לא רציתי לעשות הצללות והארות ,זה היה נותן מראה של איפור יותר מידי כבד שלא בהכרח מתאים לגוון כזה של עור פנים. ויכול אפילו לפגוע במראה כולו של האיפור ,עוד דבר חשוב שעשיתי הוא לעבור עם קונסילר על המקומות באיפור שהייתי אמורה לעבור בטכניקת הארות והצללות אז עברתי עם קונסילר איפה שהייתי אמורה לעשות הארות בצורה הזאת הייתי יכולה להדגיש מקומות בפנים בצורה עדינה אך איכותית
צלליות האיפור – כאן בחרתי בצללית בסיס לבנה –פנינה שתהווה רקע לצללית הזהובה שהנחתי יחד עם צללית הטורקיז הטשטוש של שלשת הגוונים של צלליות האיפור נעשה בעדינות כדי שלא יתערבבו אחד עם השני ,אבל במעברים ביניהם עשיתי אז זה כבר בצורה יותר יסודית ,לגבי עיפרון תוחם בחרתי להשתמש באחד דק ,ושלא ייצא יותר מידי מי גבולות העין, לריסי פידרתי מסקרה ,בכמה פעמים ,וזה על מנת שיתנו לי יותר עובי ריסים ,ועוד בחירה שהייתה לי כאן היא לא להניח ריסים מלאכותיות , כי זה כבר יהיה יותר מידי, לגבי השפתון והסומק – עשיתי התאמה בין שנהיים וזאת תוצאת האיפור שלי , אז מה אתם אומרים על זה ? ,

מאוד שאשמח לתגובות בעניין ,אני אוהבת לסקור עבודות איפור שלי ולתת טיפים רבים , כמו כן אני גם מאפרת מקצועית עד הבית ומגיעה לכל מקום בארץ ,אשמח אם תזמינו אותי לשירות של איפור כזה 
אני מאפרת בחורה דתית לאומית תורנית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה