יום רביעי, 20 במאי 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית - באיפור של המפורסמת שלי

האם קרה לכם פעם שקבעתם אם מישהו ,הוא הגיע לאן שקבעתם והייתם בטוחים שאו שזה מתיחה או שזה אותו אדם מפורסם שאתם חושבים שזה הוא . אז זה מה שקרה לי עם הבחורה הבאה ,קוראים לה תהילה ,ואיך שהיא נחתה אצלי בסטודיו לאיפור הייתי בטוחה שעובדים עליי והביאו את בר רפאלי או כל אחת מהמשפחה ,הבחורה פשוט דומה לה באופן שבלתי ניתן לתאר, את תהילה הכרתי דרך חברה משותפת שאפרתי אותה לחתונה שלה ,בעקבות זה שחברה שלה הייתה מרוצה היא הביאה לי עוד לפחות 5 לקוחות והיא הייתה אחת מהם, אני זוכרת שתהילה קודם רצתה לדעת מה המחיר של האיפור הסברתי לה שזה נובע מי כמה דברים דבר ראשון אם אני מאפרת בירושלים אותה ,זה יעלה פחות אבל אם אני צריכה לנסוע בשביל האיפור והתסרוקת אל מחוץ לעיר , אז המחיר יעלה במקצת , לא משהו  דרסטי , אלה מה שנקרה הוצאות נסיעה ,את האמת די חששתי ,שאני הולכת לאבד אותה בתור לקוחה , לא בגלל הכסף שאני הולכת להפסיד כי זה הפעם פרט באמת משני , אלה בגלל שהיא אחלה תיק עבודות בשבילי ,תחשבו אני מאפרת אותה מסרקת אותה מצלמת לידה וכולם חושבים שאיפרתי את דוגמנית על מפורסמת.
ועל האיפור עצמו –דבר ראשון מה שהכי בולט אצל תהילה היה השיער הבלונדיני, וכמובן העניים הירוקות ,וזה שני דברים שלא הייתי רוצה להרוס עם האיפור והתסרוקת שלי, לאחר התייעצות עם תהילה החלטנו יחד שבשיער שלה אני הולכת לבצע את הדבר הכי פשוט שיש ,במגמה לתת לו את המראה הכי ארוך שאני יכולה להפיק מהשיער הזה, אבל כן רצינו שנתן לשיער קצת מראה אסוף שבכל זאת יראה שכן הייתה השקעה על השיער ולא ייווצר מצב שהאיפור מפריע לשיער.

באיפור ניסיון  החלטנו תחילה ללכת על צלליות שקרובות לצבע העור שלה ולעשות אותם פחות מורגשות ,אז ניסנו את זה בשלב הראשון ואת האמת לא ממש יצא טוב כמו שאהבתי ,תהילה דיי אהבת את התוצאה אך אני שכנעתי אותה לנסות לפחות עוד סגנון אחד ,הפעם נתנו קצת ניגודיות לצבע הירוק של העניים שלה עם צללית איפור סגולה שלא ראיתי עוד מאפרת מקצועית חוץ מימני שמרבה להשתמש בה כל כך הרבה פעמים (משום מה נראה לי שיש לי נטייה לצבע הסגול ). מתחת לצללית הסגולה השתמשי בצללית איפור בסיס לבנה .את הריסים דווקא הפעם המעטתי במסקרה ,וגם לא רציתי להשים לה ריסים מלאכותיות ,כדי לא לקחת פוקוס מהעניים המדהימות של תהילה ,אותו דבר גם עשיתי לגבי העיפרון התוחם ,שאותו גם הנחתי בעדינות בלי יותר מידי טריקים למיניהם, לגבי הסומק הפעם איפרתי את הלחיים שלה בסומק ורדרד ,שיתאים לשפתון שהנחתי לה. אני מאוד אוהבת לאפר ,בכל מקום לא רק בירושלים , אני גם מאפרת מקצועית עד הבית , ואני נותנת את השירות שלי לכל בחורה שרק תרצה אותי בארץ ולא משנה איפה. מאוד אשמח לשיתופים לעבודה הזאת שלכם אילה כהן  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה