יום ראשון, 31 במאי 2015

אילה כהן היא מאפרת עד הבית - והיא מציגה עבודה שהיא מאפרת בירושלים של בחורה חרדית מלווה של מלכה

כאשר אני מאפרת בירושלים  בחורות, אני מרגישה לעיתים ,שכל מה שאני אוהבת בירושלים נמצא אצל הלקוחה שלי ,אין לי את היכולת להסביר את ההרגיעה שלי , ולמה אני אומרת את זה, אולי משום שאני מאוד מחוברת לעיר שגדלתי בה כל שנותיי , והטבע שטמון בבחורות הירושלמיות טבוע גם בי ואלי בגלל זה יש לי הזדהות אם אותה גבר שמתאפרת אצלי , האיפור שלי הוא מאוד אוניברסלי ,אני לא רק מאפרת בירושלים ,אני מאפרת עד הבית בכל מקום שצריכים אותי, אבל את כל העסק של האיפור שלי אני התחלתי בירושלים.
ירושלים היא משהו מיוחד בשבילי ואני לא מדברת פה על איפור או על כל מושג אומנותי אחר שאני מעורבבת בו , אלה אני מדברת על האופי המיוחד של האנשים שנמצאים בה, וגם על צורת העיר שלא דומה לאף עיר אחרת בארץ שלנו.
ככה גם לגבי הבחורה הבאה שאותה הכרתי ,במסגרת ההכנות שלה לאירוע חתונה של חברתה ,הלקוחה שלי ,הייתה צריכה להיות המלווה של הכלה , מושג שאני מאוד מתחברת אליו יש שקוראים לזה שושבינה, הלקוחה הזאת  מצאה אותי דרך האתר אינטרנט שלי ,היא יצרה איתי את הקשר ומי שם הכול התגלגל. הרצון שלה באיפור היה כזה שהיא רוצה לתפוס פוקוס נכון וראוי , אבל היא לא רוצה לעבור את הכלה מבחינת בולטות באיפור ,היא פשוט לא רוצה לקחת לה את הפוקוס.
אני והיא דנו באיפור שהיא רוצה שאני יעשה לה , בהתחלה חשבתי שאני יעשה לה איפור מעושן , בעניים, יחד עם מסקרה עבה בריסים ,ועיפרון תוחם שיצא קצת מגבולות העניים, אני ניסיתי בהתחלה לעשות לה את זה, אבל זה היה נראה כמו איפור ממש כבד משהו שעושים לכלה ,היא אהבה את זה ,אך היא לא רצתה שהאיפור הזה יאפיל על הכלה, ולכן הסרנו את האיפור הזה מהר והיטב, ועברנו לאיפור יותר עדין ,שבו אני מחזקת את הנתונים הטבעיים היפים שלה ,שכוללים שפתיים שאני יכולה לטעות ולהגיד שעברו ניתוח פלסטי אבל הם אמתיות לגמרי ,וגם עצמות לחיים ,בולטות ויפות.
לאחר שיישמתי לה על הפנים קרם לחות , עברתי לשלב המייק אפ , ובניגוד לניסיון הראשון שבו השתמשתי בטכניקה של הצללות והארות , הפעם איפרתי אותה בבסיס איפור אחיד על כל הפנים.
לאחר מי כן עברתי עם קונסילר על כל הנקודות והפגמים שהיו בפנים ובאמת שלא היו הרבה כאלה ,כאשר סיימתי את השלב הזה של בסיס האיפור יחד עם הקונסילר , פידרתי עם פודרה שקופה את כל הפנים ,וזה על מנת שישמור לי על בסיס האיפור והקונסילר יציבים ולאורך זמן.
בצלליות האיפור התחלתי עם צללית איפור בתור בסיס בגוון לבן פנינה, ולאחר מי כן עברתי עם גוון חום על החלק הפנימי של העפעף ועל החלק החיצוני עברתי עם צללית חומה .
כאשר סיימתי ,לקחתי מסקרה ובעדינות עברתי לפחות פעמיים על כל ריס , ויחד עם זה גם עיפרון תוחם בעדינות.
לאחר מי איפרתי בסומק את עצמות הלחיים הבולטות שלה, ולגבי בחירת השפתון הוא נעשה בהתאמה לגוון הסומק . אני מאוד אהבתי את האיפור הזה, אני עושה אותו הרבה במסגרת עבודתי בתור מאפרת עד הבית ,אני מקווה שאהבתם את העבודה, אני יכולה להגיד שהלקוחה אהבה , לי קוראים אילה כהן 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה