יום שני, 11 במאי 2015

רוצה שירות איפור עד הבית כמו בתמונה הזאת ? כנסי להסבר על העבודה ותתרשמי

אוי איך שאני אוהבת את הבחורה הבאה יש לי הכרות עמוקה איתה ותמיד רציתי לאפר אותה ,ולכם  קוראים חביבים אני מזכירה שאני חוזרת ליום לפרויקט שבו אני חוזרת לכל התמונות הישנות שלי של האיפור ואני מסרקת את זה בצורה יותר רחבה , הפעם אני רוצה להציג בפניכם את אנהל שאני מכנה אותה אנהל הצרפתייה ,בחורה מלבד זה שהיא מאוד יפה חיצונית גם פנימי שיש לה הרבה מה להציעה ת את אנהל איפרתי וסירקתי במסגרת יום צילומים  שעשיתי , יחד עם בעלי שהיה בשלביו הראשונים ללמודים בריטוש ועריכת תמונה , ולצלם שגיב כהן שהוא במקרה גם אח שלו , אבל קצת יותר מנוסה בתחום הצילום באופנה , אנהל היא בחורה עם מבנה פנים נדיר ,לא יצא לי כמעט אף לאפר בחורה עם יופי מהסוג שלה והדבר היווה עבורי מטרה אני מודה שזאת לא הייתה משימה של איפור יותר מידי קשה ,אבל זה היווה בפניי אתגר ,את אנהל שאלתי לפני האיפור איך היא אוהבת או נוהגת לאפר את עצמה או שיש לי איזשהו משאלות איפור או תסרוקת שהיא רוצה , והיא לא התנגדה לאיפור שאני הצעתי לה ,את האיפור הזה עשיתי שבוע לפניי לכלה שאיפרתי ,וחשבתי שגם לה זה היה מתאים מאוד ,דבר שמאוד הקל עליי את העבודה כי אני כבר מכירה את זה ואני יודעת בדיוק כבר מה לעשות ,זאת אומרת איך לאפר ובאיזה טכניקות איפור עליי להשתמש, לאחר שהחלטנו יחד על איזה סגנון מראה כללי אני הולכת לבצע ניגשתי לעבוד דבר ראשון התחלתי עם העניין שאני מאוד דבקה בו ואני מאוד מקפידה לא לפספס אפילו אם אין הרבה זמן לאיפור והוא קודם ניקיון של הפנים בצורה יסודית כאשר אני מעדיפה שטיפה עם סבון פנים איכותי על פניי מגבון או כל שיטה אחרת לאחר מי כן וידאתי כי אני מיישמת על הפנים שלה את הקרם לחות בצורה יסודית ומבדה שכל חלק בפנים לא נשאר מקופח.
לאחר מי כן בחרתי את גוון בסיס האיפור (מייק אפ) שהכי התאים לגוון עור הפנים, כדי להתאים את זה בצורה הכי טובה שאפשר ,לקחתי מעט מן קרם הבסיס ומרחתי טיפה ממש קטנה על פרק היד הפנימי שלה ,כבר בניסיון הראשון הצלחתי להתאים את הגוון שהכי התאים לה ,לאחר שאיפרתי את הפנים בצורה שאני אוהבת עם המייק אפ , איפרתי גם את הצוואר וגם את החלקים מאחורי האוזניים , כדי שכל האיפור בפנים יראה הכי טבעי שרק אפשר , לאחר שסיימתי את כל זה עברתי עם פודרה שקופה על כל איפה שמרחתי מייק אפ ,וזה כדי שיהיה למייק אפ כושר עמידות יותר גבוהה, את צלליות האיפור בחרתי בקפידה עם גוונים שממש התחברו למבנה הפנים שלה , איליינר הושם בצורה כמו שאני אוהבת , שפתון בחרתי בהתאם למבנה השפתיים שלה ,בחירה טובה . לא ? ואת השאר אתם רואים בתמונה אהבתם ?

לי קוראים אילה כהן ואני נותנת שירות של איפור עד הבית לכל מקום בארץ 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה