יום ראשון, 10 במאי 2015

אילה כהן מאפרת עד הבית באיפור כפרי קלאסי

מידי פעם אני נוברת לי בהנאה על עבודות קודמות שלי שעשיתי באיפור לא אחת אני מוצאת כי כאשר העליתי את העבודה הזאת של האיפור ההסבר עליה לא יהיה ממוצא ואני חשובת שאני רוצה להסביר בדיוק למה התכוונתי באייך שאיפרתי את אותה בחורה ,או אך סירקתי אותה והגעתי למראה שהיא נראית בתמונה ,אני רוצה לעשות עכשיו עוד פרויקט קטן וזה לנבור קצת בארכיון של תיק העבודות של האיפור הישן שלי משהו שלא הייתי מציגה עכשיו ללקוחות אבל כן משהו שבזכותו צברתי ניסיון רב בחיים בתחום האיפור והסירוק ולא רק בזה אלה בעוד כמה תחומים למשל איך לנהל את הזמן כאשר אני מאפרת מישהי , או איך אני צריכה להשתמש בידע שהיא נותנת לי על המאפיינים האישיים שלה , אני רוצה בהסברים הבאים שאני נותנת לחלק את זה לכמה חלקים החלק הראשון תמיד יהיה איך הגעתי למסקנה שאני רוצה לאפר מישהי בצורה מסוימת , והחלק השני יהיה איך אותה בחורה הגיבה לסגנון איפור שאהבתי ,ואיך עזרנו אחת לשנייה להשיג את המראה הכי טוב. החלק השלישי הוא תמיד הפרקטי , והטכני . הוא תמיד יכיל את הטכניקה של האיפור שיכלתי על הדוגמנית , איזה מוצרים כן בחרתי לאפר אותו ומי איזה מוצרים לא הייתי מוכנה לגעת בשום פנים ואופן .אם כך אני מתחילה את הפרויקט הזה אם בחורה בשם תהילה ,את עבודת האיפור הזאת עשיתי במעיין שיתוף פעולה עם צלם צעיר ,שהתפתח מאוד אחרי כמה שנים מהתמונות האלה והיום הוא לצערי לא פתוח לעניין שיתופי הפעולה בעולם האיפור , וחבל.
את תהילה הכרתי דרך חברה משותפת שרצתה לעזור לי להקים יום צילומים גדול ,כאשר תהילה נכנסה אליי לסטודיו ,דיי צחקתי כי אימא שלה היא הגננת של הבן שלי , אז יוצא כזה דבר ביום אימא שלה שומרת מבדרת ומעסיקה  את הבן שלי , ובלילה אני מקרקרת באותו סגנון סביב הבת שלה, לתהילה בחרתי לאפר בסגנון דתי – כפרי , בהתאם לאופי המאוד נוח שלה , ובהתאם לסגנון האיפור שמתאים למגזר הדתי לאומי מימנו היא מגיעה.
האיפור כפי שאתם רואים הוא כמה שיותר טבעי ,אני כן יכולה להגיד שאם הייתי עושה את האיפור היום אולי הייתי קצת משנה את הגוון של המייק אפ , הייתי נותנת במה יותר גדולה לעניים , אולי על ידי משיכות יותר גדולות של עיפרון התיחום, לגבי צלליות האיפור , גם עכשיו למרות שאני לא מתחברת לעבודת האיפור הזאת ,אני חושבת שלא הייתי שמנה , מה שהכי אני חושבת שיחקתי אותה זה עם השפתון בעל הצבע המושך הזה. אני חשובת שזה הרבה דברים טובים לכל האיפור ,התסרוקת הייתה מאוד מינימליסטית וללא הסתבכויות מיותרות

למרות שזה היה מזמן מה אתם אומרים על עבודות האיפור הזאת ? 
אני אילה כהן מאפרת עד הבית אשמח לפידבקים בנושא 
אילה כהן מאפרת  באיפור כפרי ונוח לציבור הדתי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה