יום שני, 4 במאי 2015

מאפרת בירושלים אילה כהן - עולם האיפור כעולם העבודה

הרבה אנשים אוהבים את השגרה שבחיים לקום בבוקר וללכת לעבודה קבוע שאתה יודע שלשם אתה הולך, לדעת את החוקים בעבודה ולעשות בדיוק את מה שצריך לעשות ויש כאלה שלא אוהבים את השגרה הזו אבל חיים אותה מחוסר ברירה, אצלי בעבודה כמאפרת ומסרקת כלות ולאירועים זה לא ככה כל יום אני קמה בתחושה של יום חדש שהיום הזה לא יהיה כמו אתמול שלשום, כל יום אני נוסעת למקום אחר פנים אחרות אנשים שונים אין לי מקום עבודה מסודר שאליו אני הולכת בבוקר, העבודה שלי היא דינמית כל הזמן משתנה.
נכון שיש לי קווים שמנחים אותי אני מאפרת ומסרקת וזה ברור אני הולכת לבית הלקוחה מאפרת ומסרקת אותה אבל אין לי את המקום הזה שאליו אני הולכת בכל יום אני מגיע אל הלקוחה אחרת כדי לאפר אותה וגם הלקוחות שלי הן משתנות ולכן גם האיפור שלי משתנה מלקוחה ללקוחה יש לקוחה שרוצה איפור עדין יש לקוחה שרוצה איפור גס, יש לקוחה שרוצה איפור בובתי ויש לקוחה שרוצה קצת מהאיפור העדין וקצת מהאיפור הגס וכולי...ואני כמאפרת צריכה לדעת את הכללים שבאיפור ולאפר אותה גם לפי הכללים וגם לפי הרצון שלה מבלי שזה הפגע אחד בשני, הכלל היחיד שמנחה אותי הוא שלקוחה תצא מרוצה מהאיפור והתסרוקת שעשיתי לה.
כל יום בשבילי הוא יום חדש ואני אוהבת את התחושה הזו מאוד, הימים שלי לא שגרתיים ואין לי מי שיושב לי על הראש ואומר לי איך לעבוד וככה אני אוהבת, כל יום אני מתרגשת מעצם היותי מאפרת ומסרקת שותפה בהרבה שמחות של הלקוחות שלי בשבילי כל לקוחה היא לקוחה ראשונה שלי וכל פעם שאני מאפרת ומסרקת לקוחה אני מתרגשת מחדש, אני תמיד הייתי כזו אף פעם לא הייתי מסוגלת שאומרים לי מה לעשות, תמיד רציתי את החופש שלי ולא לחיות את השגרה הזו ואני שמחה שבחרתי במקצוע הזה שאני יכולה להיות חופשיה ולא לחיות את השגרה.
אז נכון יש הרבה אנשים שקוראים את הפוסט הזה וחושבים שאני נפלתי מהירח בגלל שאני לא אוהבת את ללכת למקום עבודה מסודר אבל זו אני ומי שתמיד הייתי וככה אני אוהבת את עצמי יותר שאני לא הולכת אף פעם לפי הכללים שכולם מכתיבים, אני שונה ואני מודעת לזה ואני מאוד שלמה ואוהבת את הבחירה שלי להיות מאפרת ומסרקת מקצועית שהחיים שלה מעניינים ומלאי סיפוק יש לי הרבה חברות שלמדו הוראה כי הן רצו לשלב בין העבודה לבין היותם המאות והן נשים אומללות שלא עובדות במקצוע שלהן בגלל שהן אוהבות אותה וזה מה שהן חלמו להיות כל החיים אלה מתוך חוסר ברירה שככה הם גם יוכלו להיות בבית עם הילדים וגם לעבוד, אני חייבת  לציין שגם אני שהתחלתי לחשוב על מקצוע לחיים גם אני חשבתי על מקצוע שאני אוכל לשלב אותה עם הילדים והמשפחה שתהיה לי למרות שעדיין לא הייתי נשואה, חשבתי ובדקתי וראיתי שעם מקצוע האיפור אפשר לשלב את הכול ביחד ומאז אני גם מאפרת וגם אימא וגם שמחה, אני יכולה לשלב את האיפור בתור מקצוע ולהיות מאושרת בבחירות שלי.
לי קוראים אילה כהן ואני מאפרת בירושלים



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה