יום ראשון, 3 במאי 2015

טיפים לאיפור – על , שישנו את הדרך בה את נראית לנצח – אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית

מאפרת מקצועית עד לבית  ממליצה  על  איפור הרבה יותר טוב  באמצעות אותם  מוצרים קוסמטיים ומוצרי איפור  וכמובן כלים שהיו לך על שולחן האיפור שלך. עם זאת, כאשר משווה את העבודה של מאפרת  מקצועית ושלך, יש הבדל עצום בתוצאה הסופית. כדי לעזור לך להשיג את מראה מושלם שעם אותם מוצרים איפור  וקוסמטיקה רגילים תשיגי מראה מקצועי ,
להלן כמה טיפים חשובים שהם עדיין מוגדרים כבסיסיים מאוד אבל הם שיביאו לשינוי עצום למראה שלך כל יום.
טיפים לפנים שלך
בדרך כלל בסיס איפור  משמש כבסיס לכל איפור. עם זאת, בחירת הגוון הנכון של בסיס האיפור  היא חיונית. אם כבר יש לך עור ללא פגם או גוון עור בהיר, עדיף לערבב את הבסיס עם קצת קרם לחות, כך שזה לא יראה כמו מראה של  עוגה. אני רוצה לעצור כאן ולתת טיפ ששמעתי היום מלקוחה ותיקה שלי ,שהסכימה סוף סוף לשתף אותי איך היא מצליחה להשיג מראה עור קטיפתי ,אני לא יודעת אם זה עוזר ,זה מצחיק ,אבל הייתי נותנת הון כדי שאוכל להתהדר במראה פנים כמו שלה הטיפ הוא למרוח חלבוני ביצה על הפנים כ-  20 דקות לפני ההתארגנות  כדי להפוך את מראה  העור לצעיר. הטריק האחרון לאיפור הוא להוסיף אבק קל של סומק על קו שיער  על קמטים ורכות , כך שהפנים יהיו  ממוסגרים כראוי.
טיפים ללחיים
אין שום דבר מושך כמו זוג לחיים ורודים ועסיסיים .הסוד הגדול ביותר ללחיים  שיראו באופן טבעי ורודים ועסיסיים  הוא למרוח שכבת יסוד על הסומק כך שהזוהר הוורוד מגיע ממתחת. בנוסף, על מנת להפוך את הסומק אחרון במשך שעות ולהיות מורגש יותר, אתה יכול גם להוסיף מגע של גלוס או שפתון  .
עוד משהו קטן סומק כתום מיושם על נקודת עצם הלחי הגבוהה ביותר עם אבק עדין של bronzer יכול לתת לך מראה מדהים ביופיו.
טיפים לעיניים
מסקרה, אייליינר וצלליות הן הבסיס  לאיפור עיניים. ליישום ללא טרחה וללא לכלוך של שאר האיפור  של מסקרה, הדרך הטובה ביותר היא לקפל  את  הגבות כלפי מעלה עם הידיים תוך  הברשת  גורפות של מקל המסקרה על הריסים . אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של תמיסת מלח למסקרה כדי להפוך אותו קל יותר למריחה  ופחות נוטה לגושים. לנערות הסובלות מעיניים נפוחות בבוקר, התרופה המהירה ביותר היא לשים קרח על  הקרם שלך במקפיא לכמה שעות ולאכסן  אותו מקורר.
טיפים לשפתיים
על מנת להפוך את השפתיים שלך  לבולטות ומלאות יותר, הדרך הטובה ביותר היא ליישם כמה יסודות סביבו. כמו כן, על מנת להפוך את היישום של שפתון או למריחה  קלה יותר, את יכולה לשרטט את השפות עם עיפרון של העניים  בצבע השפתון . אם מעולם לא ניסית  מתקן צבע לשפתיים  שלך, אולי כדאי שתקלי אחד כזה  . בעת רכישת שפתונים, הקפד לבדוק את הצבע שלו  על הכף ולא על גב היד כדי לקבל מושג מדויק יותר של מה שיתאים לך. נסי  את הטיפים הבאים ותגידי לי איך יצא בסוף
שמחה ששיתפתי קצת מהידע שלי אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה