יום שבת, 9 במאי 2015

אילה כהן מאפרת עד הבית במאמר של כמה טיפים שיכולים לעשות אותך גדולה מהחיים

והנה פרויקט גדול שאני צריכה לעשות, לאחר החלטה שלי ,שאני פשוט לא יכולה אגד בפעם אחת את כל סודות האיפור והיופי שלי בגלל שאני מאוד מתקשה להיזכר בכולם בפעם אחת ,הרי לקח לי כמעט 11 שנה להגיע לתובנות של סודות האיפור והיופי ,ואני כמעט ולא יכולה לאגד את כולם במאמר אחד בודד , ואני צריכה להרחיב את זה למספר גדול של מאמרים , לכן החלטתי לפתוח מספר מאמרים ,שאני כן ינסה לאגד כמה שיותר טיפים או דרכי איפור ,ידע זה כוח ,ואני מאמינה שאם אני יפרסם את הידע שיש לי אולי אני גם יצליח לשפר את עצמי עוד , וגם לפרסם את עצמי טוב יותר
במאמר הבאה אני רוצה לגעת בכמה סודות איפור שיש לי ואני רוצה לחלוק אתכם הוא שייך יותר לצד של היופי .
1. מי שעוסק באובססיביות בגבות בחיפוש אחרי המראה  המלא  צריך להבטיח  לעצמו שהם לא פוגעים בצבע הגבות לחלוטין כדאי שלא יגרמו  לגבות מראה  מאוד גותי ולא טבעי. השתמשי בעיפרון העין  כדי לעשות  את המשיכות העדינות על הגבות וזה  כדי למלא את המקומות שבהם הגוון של הגבה שונה ואיפה שיש חתכים  .
2.  כדי ליישום מסקרה ללא טרחה, תמיד להחיל אותו על הריסים התחתונים תחילה וזאת  לפני שעברנו לריסים העליונים. גם צריך  לשמור על מברשת מסקרה נקייה ובעזרת היד להסיר מהמברשת של המסקרה  את כל  הגושים.
3. השתמש באיילנייר  לבן על קו  התחתון של העין כדי להפוך את העיניים שלך  עם נראות בהירות ופתוחות יותר. את יכולה גם להוסיף רמז של הבלחה עם ליינייר זהב  לפינה של העיניים שלך. מבט זה יכול להיעשות גם ליום עבודה רגיל. אתה יכול גם לנסות אילנייר בצבע כמו אפור, חום או ירוק על הריסים התחתונים וגוון כהה יותר אחד על הריסים העליונים כדי להפוך את העיניים נראות אינטנסיביות.
4. השתמשו בצללית כאיילנייר לעין כדי לקבל גימור חלק  נוסף. ניתן גם להשתמש בצללית לרענן את ערובת  העין ברגע שהוא התייבש לעשות את זה פעם שניה ,וזה כדי שימור על אורך אילנייר עמיד לאורך זמן.
5.פילניג לשפתיים – פילינג של שפתיים הוא צעד חשוב לביצוע מראה  השפתיים ל גדולות יותר ורכות יותר. הדרך הטובה ביותר לקלף היא להחיל וזלין ולאחר מכן להשתמש במברשת תינוק לעסות אותם בשקט עם גבישי סוכר ושמן קוקוס.
6. אם אתה לא מרגיש בנוח עם החלת אילנייר על  השפתיים , את רוצה את זה  ללא תיחום . את לא את יכולה גם לא להשתמש בטכניקה הזאת ועדיין לגרום לפתיים שלך להיראות אסתטיות מתוחות ונקיות כל מה שאת צריכה לעשות זה פשוט לוודאות שלא חרגת מי גבולות השפה ,ואולי להשתמש בגוון ככה יותר מי הגוון של השפתון שהנחת על קצה השפתיים . לעיתים אפילו זה נראה יותר טוב מי הטכניקה של העיפרון
7. חימום עיפרון האיפור או כל עיפרון תוחם טרם האיפור – הדבר יגרום לשכבה של העיפרון להימרח הרבה יותר טוב מי שאת תעשי את זה ללא חימום מוקדם, איך עושים את זה ? – על ידי קיורב של קצה העיפרון ללהבה שיכולה להגיע מי מצית או נר , את צריכה לעשות את זה חצי שניה ולא יותר ,אחרת את יכולה לקבל כוויה.
8  מייק אפ  או קונסילר לא צריך להיות מיושמת על העפעפיים . במקום זה, לעזוב את העפעפיים בגוון הטבעי שלהם כפי שהם  אחרי זה הם צרכים להיות  מכוסים בצלליות. יישום של קונסילר או מייק  על העפעפיים  יכול לעין לקבל מראה של עוגה, במיוחד אם את יוצרת לשמש למשך זמן רב .

10.ברונזר  הוא מוצר קוסמטי מדהים שיכול לעשות ניסים כאשר מיושמים כהלכה. יותר מדי ברונזר  יכול להפוך את הפנים למראה נוצץ ולא טבעי בכלל . עם זאת, כאשר את בוחרת לאפר עם ברונזר , אתה תמיד צריך לאפר קצת  על הצוואר והחזה שלך גם כן. זה ייתן לך אפילו טון נכון וימנע  שמראה בית החזה  אינו בניגוד למראה הזוהר של הפנים.
אילה כהן מאפרת עד הבית 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה