יום רביעי, 6 במאי 2015

אילה כהן מאפרת עד הבית באיפור כלה עדין מי תוך הפקה גדולה

אני רוצה להחזיר  עוד עבודה של איפור  שלי אל תחום ההסבר משום שאני מרגישה שמה שכתבתי על זה לא הוסבר כיאות, אני לא אוהבת יותר מידי לחזור על דברים אבל אולי כאן כדאי לחזור ולהביע יותר את יצירת האיפור והשיער שעשיתי כאן, אז אני מתחילה בהסבר מה בדיוק הייתה המטרה של אותו יום צילומים ואחרי זה אני ימשיך לכתוב בדיוק למה איפרתי את הדוגמנית בצורה מסוימת ,או למה בחרתי בגווני איפור שונים מי מה שאני בדרך כלל בוחרת לאפר בהם ,אז אני התכנסתי ל8 שעות של איפור שחשבתי תחילה שיספיקו לי דיי והותר על מנת להפיק את ההפקות איפור הכי גדולה ויקרה שהייתה לי אי פעם, המטרה שלי בהפקה הזאת הייתה לאפר ולסרק  את אותה דוגמנית ,עם מגוון סגנונות שונים וזאת במטרה שלא יזההו שזאת אותה הבחורה, בקלות ,לרשותי נאמדו רק כלי איפור ותסרוקת ולא שום אמצעי אחר לשינוי מראה , חוץ כמובן מהעבודה שהדוגמנית שינתה כל פעם את האביזרים שעילה שזה כלל תכשיטים ,וכל מיני סיכות שיר שבחרתי שתענוד במהלך  יום הצילומים.
את הסגנון הראשון שריצית להשיג הוא של כלה דתיה וכמובן קריצה למגזר הדתי הלאומי ,המראה הוא מאוד קלאסי ושמרני , והולך על גבול העדינות ככל שניתן ,אין פה פריצת מוסכמות של איפור או ניפוץ כללי משחק בעולם האיפור או האופנה אך עם זאת יש פה הרבה הידור של נתונים טבעיים כגון עניים כחולות ומדהימות ומבנה עצמות לחיים פשוט מדהים, החכמה באיפור שכזה הוא לתת במה למראה הטבעי של הבחורה שאותו מאפרים בה , עם במה לשיפורים של כל הנראות.
את התסרוקת לא מרות שהיא נראית לא מסובכת במיוחד לקח לי לעשות הכי הרבה זמן , מי כל מראה הזה ,בגלל שהשיער הטבעי של הדוגמנית הוא חלק , לכן הייתי צריכה לעשות בייביליס עמוק ויסודי ,שייתן לי את המראה גלי , שישתלב לי טוב עם כל האיפור של הגברת בתמונה , אני לא אוהבת קודם לאפר ואז לסרק ,לפי דעתי זה טעות אך מי כיוון שבהפקה הזאת יש גם וידאו נאלצתי להקדים את האיפור לתסרוקת.

אופי האיפור – צלליות האיפור נבחרו בקפידה על מנת שיתאימו לי למראה העדין ,את הבחירות לצלליות האלה עשיתי על בסיס , העדפות של לקוחות לאורך השנים, כלומר מה רוב הלקוחות שלי רצו לאורך השנים, אני מודה שיש הרבה דברים שהוספתי כמו המסקרה העבה שעשיתי , או איילנייר קצת יותר עבה מי בדרך כלל. אבל רוב האיפור הזה נעשה בהשראה לאיפור שאני עושה לאורך זמן. אני רוצה להוסיף שלגבי השפתון היו לי הרבה לבטים, תכננתי תחילה להציג אותו עם מט וללא ברק בכלל, אך בתמונות של ההפקה זה פשוט לא היה נראה טוב , לכן בחרתי להניח על השפתיים מעט גלוס
לי קוראים אילה כהן - ואני מאפרת עד הבית 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה