יום שישי, 15 במאי 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית - היופי והאופי של האחיות שוורץ

בפוסט הקודם הכרתי לכם בחורה מאוד יפה ,ושכחתי לציין שיש לה גם אחות שלא נופלת מימנה מבחינת יופי בשום פרמטר אני תמיד קוראת להם האחיות לבית שוורץ ,לבחורה הבאה שאני רוצה להציג לכם קוראים תאיר והיא האחות הקטנה מי בין השניים ת זאת הפעם הראשונה שאני מאפרת אותה ,אבל זה לא הייתה הפעם האחרונה , בהפקה הזאת אחרי שלמדתי מי אחותה שיש להתכונן טוב יותר לאיפור , ביקשתי מימנה שתבוא עם כיוון לאיפור זאת אומרת שהיא תבוא עם איזה תמונה של מה שהיא רוצה שאני יעשה לה באיפור ובתסרוקת ואני ינסה לאפר ולסרק אותה בדיוק אותו דבר ,ואולי אפילו לשפר את הסגנון ,למזלי תאיר הגיעה אליי לסטודיו כחצי שעה לפניי שכל הצילום התחיל ואני והיא ישבנו במשך כחצי שעה ,וחשבנו יחד על מה אני הולכת לעשות לה עם האיפור ,לצערי לא בדיוק הצלחנו להצביע על סגנון איפור מדויק שאני והיא הולכים לעשות ,לכן בחרנו לתת לספונטניות לשחק תפקיד ולתת במה ליצירתיות שלי באיפור , וגם לכושר האלתור בשעות לחץ.
קבענו יחד שסגנון האיפור שאני הולכת לבצע יהיה מאוד עדין ,והוא יתאים לסגנון איפור של ערב ,ופחות של כלה ,לגבי התסרוקת ,תאיר רצתה משהו מאוד מינימליסטי בקשה שנראתה מאוד הגיונית ,ולכן ביצעתי את זה בדיוק לתמונה שהיא הציגה לי מתוך קטלוג של מתחתנים ,מסתבר שיש בחורות שהולכות להתחתן ורוצות תסרוקות כל כך פשוטות .
את האיפור התחלתי בכך שקודם הסרתי מימנה את כל שאריות האיפור שהיא הגיעה אתו , וזאת בעזרת סבון לשטיפת פנים מאוד איכותי שאני עד היום משתמשת , למרות שיום הצילומים הזה היה מזמן ומאז אני מכירה אין ספור חברות של סבוני פנים ,אבל אין תחליף לסבון פנים שנחשב פשוט אבל עושה עבודה מאוד טובה והוא הסבון פנים של חברת דאב . לאחר שתאיר סיימה לנקות את הפנים מי כל שאריות האיפור ייבשתי לה בעצמי את הפנים על ידי טפיחות עדינות , כאשר סיימתי עם זה יישמתי לה על עור הפנים קרם לחות בצורה יסודית וזה מבלי להשאיר כל פניה שלא פונקה היטב בקרם לחות, ואני עושה את זה בשביל שהאיפור יחזיק מעמד , ולא ייספג בעור.
לגבי האיפור  - למזלי בסיס האיפור שהיה לי בתיק מאוד התאים לגוון עור הפנים שלה ,ולאחר שמרחתי היטב את קרם הבסיס ,עברתי עם פודר ה שקופה על כל הפנים והכל במטרה המייק אפ ( קרם הבסיס) לא ירד במהלך הצילומים , את גוון הצלליות, קניתי במיוחד ליום הצילומים הזה ,כאשר צללית האיפור בגוון סגול ענבים הוא הדומיננטי ביותר ומרוכך במעט עם צללית איפור ורודה – סגלגלה, בשפתון כן בחרתי הפעם בגלוס שיבליט את השפתיים המאוד יפות ומושכות של תאיר, השאר עיפרון תוחם סומק ומסקרה התאמתי לשאר האיפור

איך יצא ? אני אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית מאוד אשמח לעוד תגובות בנושא  
אילה כהן מאפרת את TAIR


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה