יום שבת, 30 במאי 2015

לי קוראים אילה אני מאפרת בירושלים וגם אני מאפרת עד הבית ואני מתחילה בפרויקט סיקור מוצרים

התחלתי פרויקט חדש ובו אני מנסה כל מיני מוצרים חדשים של חברות קוסמטיקה עולמיות ,שאנחנו כמעט לא מכירים ,ואני פשוט יתחיל לסקר את החברה והראה כמה מהדברים היותר בולטים של אותה חברה , לא תמיד אני יביא את התמונה של אותו מוצר איפור שאני מסקרת ,אבל אני כן רוצה להגיד שכול מוצר שאני סוקרת אני גם עובדת אתו על לקוחות שלי כאשר אני מאפרת בירושלים וזאת כמובן שאני מוודא לפני זה שמוצר האיפור הוא באמת טוב , ונותן תמורה מלאה למחיר שקניתי אותו. אני חייבת להדגיש שלא תמיד רק מעניין אותי הגוון או העמידות של אותו מוצר איפור אלה יש הרבה פרמטרים מאוד חשובים שנלקחים בחשבון לפני שאני בכלל מעזה להשתמש בו על לקוחות שלי כאשר אני מאפרת אותם. עוד דבר קטן כל מוצר שאני בכלל חושבת להביא אל לקוחות אני מאפרת בו את עצמי , אחרי זה את הלחי או שאר הפנים של בעלי ,שיש לו עור רגיש , והוא לא מתבייש בזה שאני מאפרת אותה, והוא אפילו מעודד אותי עם כל הנושא הזה.
הפרמטרים שאני לוקחת בקנייה של מוצרי איפור:
1- האם הוא ידידותי לעור הפנים גם הרגיש יותר  ,ואני מתכוונת שלא יעשה שום תופעות לוואי גם הקלות ביותר , אני לא רוצה שום אדמומיות על הפנים  של לקוחה שלי או איזה גירוי בעור לא מוסבר, אם זה יקרה אני בבעיה גדולה , כזכור אני מאפרת בירושלים  ושם בירושלים הכול עובר מי פה לאוזן והמוניטין שבניתי לאורך שנים יכול ליפול בגלל שלא בדקתי את אמינותו של מוצר האיפור הזה.
2- העמידות שלו – שום דבר לא שווה לי אם העמידות של המוצר של האיפור שאותו רכשתי , לא יציבה. אני מאפרת מקצועית למעלה מ-11 שנים , ואין מצב שאני נופלת עם עניין כזה, זה פשוט יהרוס לי  המון .
3. ניסוי בבעלי חיים – כן אני אילה כהן מתנגדת באופן נחרץ על ניסוי בבעלי חיים למטרות קוסמטיות ולא מצליות חיים ,אני יכולה להוציא עוד 100 שקל על מוצר איפור, בלבד שאני סגורה על זה שהוא לא נוסה על בעלי חיים
4.האם מוצר האיפור מתאים לקהל הלקוחות שלי –  כידוע את רוב עבודתי אני עושה בתור מאפרת בירושלים , לכן אני יכולה להגדיר איזה מוצרי איפור כל אחת צריכה , לכן אני יכולה לכוון למוצרי האיפור שאני צריכה בקלות ,בשנים האחרונות העניין נעשה קשה יותר בגלל שאני מגישה שירות של מאפרת עד הבית , אז אני צריכה להרחיב את ארסנל תיק האיפור שלי.
5. עלות המוצר ואם הוא כדאי לי כלכלית – לרוב מוצרי האיפור האיכותיים יש מחיר גבוהה , לכן כאשר אני קומה מוצר של איפור, אני בודקת אם הוא כדאי לי כלכלית

על הפרויקט של הסיקור אני מתחילה בזמן הקרוב , אם אתם אוהבים סיקורים של מוצרים אתם יכולים לכתוב לי על המלצה של מוצר שאתם רוצים שאני יסקור לי קוראים אילה כהן ואני מאפרת עד הבית 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה