יום שבת, 16 במאי 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית - איפור מושלם למשולם

כמו שהיו לי את האחיות שוורץ יש לי גם זוג אחיות שאני מכרה היטב ולהם אני קוראת קבוצת משולם ,את הבחורה הבאה אני שאיפרתי אני רוצה להכיר לכם ,קוראים לי אביגיל והיא כל כך דומה לי במראה ,אולי רואים את זה בתמונות אבל ביום צילומים של ההפקה כולם חשבו שיש בנינו קשר משפחתי כלשהוא ,הדמיון פשוט היה מדהים ,ואתם יודעים למה מספרת את זה לכם ,כי זאת הייתה הזמנות אמתית שלי להראות איך הייתי רוצה בדיוק איך שיאפרו אותי בחתונה שלי ,שבאיפור לא בדיוק הייתי מרוצה ובמיוחד בעלי ,לא שהמאפרת שאיפרה אותי לא הייתה טובה.
את אביגיל פגשתי כיומיים לפני היום צילומים וזה היה כדי שאני יוכל להתאים לה את מוצאי האיפור הכי טובים שאפשר וככה אני לא יבזבז זמן על איפור שלא לצורך וניחושים מופרכים דבר שגוזל מימני זמן הפקה מאוד יקר ,ובמיוחד ליום צילומים הזה רכשתי מייק אפ נוזלי שיתאים בדיוק לגוון העור שלה ,על אף שהיה לי מייק אפ כזה אבל הוא אזל בדיוק לפני יום הצילומים ,גם לצערי הפודרה השקופה נעלמה לי ,לכן הייתי צריכה גם לרכוש אחת כזאת. לגבי שאר האיפור היה לי כבר הכול ולא הייתי צריכה לרוכש שום מוצר איפור נוסף על מנת שכל האיפור יצא הכי מושלם שיש
לגבי בחירת סגנון האיפור ,בהתחלה את האמת אביגיל לא כל כך אהבה מה שאני הצעתי לה ואיך אני רוצה לעשות לה את התסרוקת בשיער אבל בהמשך שהראיתי לה תמונה מתוך קטלוג של איפור ,היא מאוד אהבה והיא הסכימה שאני יאפר אותה בסגנון הזה ,האיפור כפי שאתם רואים כאן הוא יותר צבעוני ונוטה למראה של איפור מעושן ,שאת הסגנון הזה מאוד התחלתי לאהוב לאחרונה ,רק דבר אחד שלא הייתי חוזרת עליו שוב ביום צילומים הזה והוא עיפרון האיפור הדק ששמתי לה מעל העניים זה פשוט לא מתאים לאיפור הזה ,והיום הייתי כבר מתקנת את שגיאת האיפור הזאת אם הייתי מאפרת אותה שוב, לגבי צבע צלליות האיפור אני חושבת שדיי קלעתי בול במטרה הצבעים הם רקע נפלאה לגוון העניים שלה שלצערי לא רואים פה בתמונה שהם בגוון דבש ,שזה מאוד נדיר ומאוד יפה.
לגבי הסומק ,בחרתי לקחת אזורים קצת יותר גדולים של הלחיים מי מה שאני לוקחת בדרך כלל ולפדר עליהם סומק באדיבות ידעתי שהצילומים יהיו בלילה תחת פלאש חזק , ורציתי שכן יראו את הסומק ,והוא לא יעלם לי מהתמונה , אותו דבר לגבי השפתון שאני חושבת שהבחירה בגוון הייתה פשוט הברקה ,ואני מודה לא שלי אל של הצלם ,שאמר שאם אני רוצה שבתמונה זה יראה טוב אני חייבת לבחור בגוון הזה ,אותו דבר לגבי התסרוקת, הבחירה בה הייתה בהתאם לכל האיפור וגם היא הייתה לפי המלצת הצלם.
נו אז איך האיפור הזה , אני מקווה שאהבתם לי קוראים אילה כהן ואני מאפרת מקצועית עד הבית
אני מאפרת מקצועית את אביגיל משולם



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה