יום חמישי, 30 באפריל 2015

חייו של אמן איפור מקצועי –איפור עד הבית אילה כהן

האם אי פעם הרגשת צביטה קטנה של קנאה כאשר אתה קורא על חיי הזוהר של אמני איפור או לראות את זה ממקור ראשון, כאשר אתה מזמין אמן איפור מקצועי לביתך? זה נכון שעל פני השטח, את חייו של אמן איפור מקצועי עשויים להיראות אטרקטיביים מאוד שהוא מלא של זוהר, אופנה וכל הדברים היפים. זה יכול להיות גם מאוד מפתה עבור חלק מהצעירים להצטרף לתעשיית האיפור כדי לנהל חיים מדהימים כאלו . עם זאת, עובדה היא פחות ידועה שתעשיית האיפור היא אחד הקשות  ביותר לפריצה . גלו מדוע כאן.
הכישורים של אמן איפור מקצועי
כדי להפוך לאמן איפור, הצעד הראשון הוא לקבל תואר בתחום מבית ספר לאיפור טוב. הצטרפות לבית ספר לאיפור הגון היא חובה מוחלטת שכן הוא מבטיח חינוך והכשרה באיכות. יתר על כן, בתי ספר איפור נחשבים יספוק גם הפנית עבודות ( למרות שלא שמעתי על הרבה שיצאו מי מכללות איפור באשר הן וזכו להפניות)  אשר תהיה עזרה גדולה בהשגת עבודה אחרי סיום הלימודים במכללת האיפור .
מלבד התואר הבסיסי, אמני איפור גם צריכים לעמוד בתקנות המדינה לאמני איפור. בדרך כלל, הם היו צריכים להתמחות בצורה אחת של איפור כדי לקבל רישיון מיוחד מהמדינה. לפני שמתחיל להתאמן במלוא מובן המילה, אמני איפור גם מעדיפים לקבל את הכשרה תחת אמן כבר קיים או לנסות את כישורי האיפור שלהם עם קבוצות דרמה בבית הספר, להקות מחול ועוד
קריירת אפשרויות עבור אמן איפור
לאחר שקבל תואר מבית ספר לאיפור ורישיון המדינה, מאפרים, בדרך כלל, מתחילים  בקטן. לדוגמא, הם יכולים לבחור לעבוד בסניף  הקוסמטיקה של חנויות כלבו המקומיות או בתי מרקחת בתחילה. עם זאת, כפי שהם עושים לעצמם שם בתחום, מאפרים מקצועיים בדרך כלל להתחיל להתמקד בכל היבט אחד של התעשייה. כמה אמנים בוחרים  התמחויות כמו איפור כלות, קולנוע וטלוויזיה, דוגמניות מסלול, אפקטים מיוחדים ועוד כמה ענפים אחרים שבו ניתן למצוא אמני איפור רבים עושים קריירה לעצמם שידורי טלוויזיה, פארק שעשועים, קולנוע ואמנויות במה.
יום עם מאפרת
מאפרת מקצועית יכולה לקבל  2-3 הזמנות ביום. שגרה אופיינית של יום  איפור מתחילה עם הכנות לקראת הלקוחות וזה כולל הכנת  הכלים של  האיפור כמו מברשות, מסרקים וכו '
לאחר מכן, ברגע שהאמן מגיע ללקוח שלו או שלה, הצעד החשוב ביותר הוא להתייעץ עם הלקוח על מנת לקבל מושג טוב מה הלקוח רוצה ביחס לאיפור. זה צריך להיעשות על מנת להבטיח שהתוצאה הסופית היא לטעמו של הלקוח, כך שהוא או היא מאושרת עם שירותיו של האמן. לאחר מכן, את שגרת האיפור בפועל מתחילה ממש מניקוי העור להחלת קרמים ותחליבים לפרטים המורכבים של יישום של העניים , שפתיים ושאר דברים שאת אוהבת.
שירות של איפור עד הבית  שלך יבטיח שאני  יספק שירותים לשביעות רצונו של הלקוחה, כך שאני  יקבל לקוחות נאמנים, כמו גם התייחסות טובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה