יום ראשון, 12 באפריל 2015

אילה כהן מאפרת עד הבית - לקוחה מדהימה חדשה

יופי לעולם יישאר על בחורה  וככה אני מרגישה לגבי כל לקוחה שאני הולכת לאפר ולסרק , את הבחורה הבאה הכרתי דרך האינטרנט כאשר היא חיפשה מאפרת שתאפר אותה לרגל שמחה משפחתית , מאוד שמחתי שהיא הגיעה אליי ,וזאת לא על ידי המלצה על ידי חברה שהתאפרה  אצלי או מישהי שלימדתי אותה איפור אלה רק על פי העבודות שהיא ראתה שעשיתי באינטרנט וזה מחמאה מאוד גדולה , לקוחות כאלה הם ההזדמנות הכי גדולה שלי להכיר עוד לקוחות חדשים , שאני יוכל לאפר ולסרק  , אם אחת מרוצה אז היא תביא את השנייה , אבל אני רוצה להגיד שהלקוחה הזאת פשוט שיחקה אותה היא הייתה כל כך קלה איתי , האיפור שלה היה רק לפי מה שהיא רצתה, למרות שזה לא תמיד הקו שאני מאפרת בו, התווי פנים שלה היו פשוט מצוינים לאיפור , אלווי שכל לקוחה שלי תהיה מוצלחת כמו זאת ,שימו לב גם לצלליות האיפור הממוזגות יחד עם על מוצרי האיפור . התמונה לא הכי איכותית שיש מכיוון שצילמתי במצלמה של הפלאפון , אבל אני מבטיחה לכם שבמציאות זה פשוט נראה הרבה יותר טוב
אהבתם ? אילה כהן מאפרת עד הבית  

אני מאפרת את הלקוחה החדשה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה