יום ראשון, 19 באפריל 2015

אילה ככהן מאפרת עד הבית במאמר על איך הקמתי את עצמי בעולם האיפור

עד עכשיו כתבתי מאמרים למתאפרת היום אני רוצה לכתוב למאפרת המתחילה, הרבה בנות היום הולכות ללמוד את האיפור המקצועי כי זה מקצוע מאוד נגיש לא צריך תעודת בגרות ולא צריך פסיכומטרי ולכן חשוב לי שתדעי כמה דברים.
בהתחלה הכול פשוט את הולכת לומדת באחת המכללות לאיפור שם מבטיחים לך שתמצאי עבודה בקלות ושאפילו הם יכולים לעזור לך במציאת עבודה ושהכול פשוט וקל אבל לא כך הדבר את מסיימת את הלימודים ועכשיו את נקראת מאפרת מקצועית לכל דבר ואת נשארת לבד אחרי כל ההבטחות שלהם, אז זה לא ממש נכון חוץ מי זה שאת נשארת לבד עכשיו מתחילה העבודה הקשה של השיווק של העסק והרבה עבודה עם לקוחות כדי שבאמת תהיה מאפרת מקצועית ואיך מתחילים עסק ואיך מוצאים את הלקוחות? המקצוע הזה הוא מקצוע עצמאי ובאמת מחכה לכן הרבה עבודה קשה בעולם האיפור כשיש מסביבכן כל כך הרבה מאפרות שרוצות גם הן להצליח בתחום הזה.
גם לי זה קרה הלכתי ללמוד איפור ורציתי לטרוף את העולם בהצלחה שלי אבל מהר מאוד הבנתי שאני לבד צריכה להגיע להצלחה שלי לבד ומאיפה אני מתחילה, זה היה בשבילי הלם, אז בהתחלה היו לי כמה לקוחות פה ושם אבל לא משהו כמו שרציתי אז אמרתי לעצמי אני יעבוד בעוד עבודה ואני ישלב בין האיפור ועבודה אבל מהר מאוד הבנתי שזה בלתי אפשרי והייתי צריכה להחליט אם אני באמת מאפרת מקצועית או סתם חובבנית, עזבתי את העבודה במטרה אחת להצליח בתור מאפרת כי זה מה שאני באמת רוצה להתעסק בו, עם הרבה יותר בטחון התחלתי לפרסם את עצמי לקחתי עוד כמה השתלמויות ממאפרים מקצועיים אחרים לקחתי טיפים ועכשיו אני הרבה יותר שלמה עם המקצוע שבחרתי לעצמי אני מגיע ללקוחות עם בטחון עצמי ומשדרת בטחון שאני יודעת את העבודה והיא יכולה לסמוך עליי באמת.
לקח לי שנים ללמוד את המקצוע ומלקוחה ללקוחה השתפרתי עוד ולמדתי עוד דבר או שניים בסופו של דבר הלקוחות הראשונות מלמדות אותנו הרבה, אייך לגשת ללקוחה אייך לגעת בלקוחה מה נעים לה ומה לא נעים לה, כשאת מגיע ללקוחה כדי לאפר אותה את צריכה להבין שאת עכשיו נכנסת אליה לחיים האישיים ואת צריכה להתנהג אליה בכבוד כי לרוב זה פעם ראשונה שהיא פוגשת אותך ואת נוגעת לה בפנים ובעיניים לכן הכול צריך להיות ברוגע ובנעימות, אלו דברים שרק עם הזמן את לומדת.
האיפור גם הוא משתנה כמו האופנה של בגדים יש גם אופנה של איפור ולכן צריך כל הזמן להיות עם האצבע על בדופק ולעקוב אחרי השינויים, ללכת להשתלמויות איפור ללמוד דברים חדשים, את לא יכולה לבוא ללקוחה ולאפר אותה כמו שאיפרו לפני 10 שנים סגנון האיפור משתנה מתקופה לתקופה.

מה שאני מנסה לומר כאן שלהיות מאפרת זו לא עבודה כזו פשוטה כמו שזה נראה זה דורש ממך כמאפרת הרבה סבלנות והבנה שכדי לבנות משהוא טוב צריך לפעמים גם ליפול, גם אני נפלתי וקמתי ונלחמתי כדי להצליח אל תחשבי שאם למדת איפור עכשיו את מאפרת מקצועית כדי להיות מאפרת מקצועית את צריכה לעבור כמה דברים כדי לדעת שזה מה שאת באמת רוצה להילחם עליו ולהיות למאפרת מקצועית באמת. וכמו כל דבר בחיים את גם צריכה להילחם בשביל עצמך, אם אני מצליחה לעמוד על הרגליים אין שום סיבה שבעולם שגם את לא תצליחי , אני מקווה שמאמר הזה הואיל למי שקרא אותו לכן גם אשמח לפידבקים בנושא. אילה כהן מאפרת עד הבית 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה