יום רביעי, 22 באפריל 2015

שירות של איפור עד הבית - אילה כהן

הזמן שירות איפור עד הבית  כדי להפוך את יום החתונה שלך לעוד יותר מיוחד
חלומה  של כל כלה הוא להיראות יותר  יפה ביותר ביום החתונה שלה ומאפרת מקצועית לבית שלך יכול לסייע באופן המשמעותי להשיג את המראה  הזה. בדרך כלל, בימי חתונה, כלות מעדיפות להתכונן לאירוע הגדול של חייהם בסביבה נוחה יחסית. במקום לרוץ לסלון כלות , האפשרות נוחה יותר היא להזמין את שירותיו של אמן איפור מקצועי. ה אמן איפור  יספק סביבה ללא מתח ועם פוקוס מרבי על הכלה  ולוודא כי הכלה נראית בדיוק כמו שהיא רוצה ובדיוק איך שהיא תכננה .
צור הזמנה מראש לשירות הזה
בשביל כלה  יום החתונה הוא אחד הימים הגדולים והמרגשים  ביותר של החיים שלה, את  היום אחד הזה שהיא כבר מתכננת במשך שנים על גבי שנים. מיותר  לציין, כל כלה רוצה שכל  דבר יחיד וקטן  שיכול  להשתבש ביום זה ימנע . איפור כושל יכול להרוס את היום כמו כל  דבר אחר. מסיבה זו, חשוב להזמין מאפרת טובה ליום החתונה . מאוד מומלץ להזמין את  המאפרת מקצועית כמה זמן שיותר לפני מועד החתונה ,  בעצם את צריכה  לוודא שאת מבצעת את ההזמנה לפחות 3-4 חודשים מראש.
יש מספר סגנונות איפור שצריך לבחון  לפני החתונה
הרבה פעמים, הכלה עצמה לא לגמרי בטוחה לגבי המראה שהיא רוצה להיות בו ביום  החתונה שלה. יש סגנונות איפור ספציפיים שיתאימו לכל אדם ולוודא כי האיפור ביום החתונה מושלם, זה הכי טוב שיש עניין של בחירה  לפני חתונה. מאפרת  מקצועית, בדרך כלל, יש לו היצע מוצרי איפור  בתיק האיפור שממנו הכלה יכולה לבחור את המוצר והגוונים  שהיא מוצאת לטוב ביותר עבורה . אמנית האיפור עצמה גם תיתן הצעות בהתאם לגוונים  של הכלה ולמבנה  הפנים שלה , ועוד שאר פונקציות שצריך להתחשב בהם  בשלב הזה, הכלה הוא גם חופשית לבקש  בקשות ספציפיות או לבקש מהאמן איפור כמה דוגמאות טובות של מראה.
אבל מה שכן לפני החתונה מאוד מומלץ כבר להתאים את כל הצבעים והגוונים של מוצרי האיפור, כבר בשלב המוקדם של איפור הניסיון שהוא מאוד הכרחי להצלחה של האירוע
תכנון איפור על ידי מתן דוגמאות לאמן האיפור שהולך לאפר אותך
אם אתה הולכת  לאיפור ניסיון לפני חתונה, את  יכול גם להוריד ברשת האינטרנט  כמה תמונות מקצועיות של איפור  ולבצע את האיפור מאותו תמונה כמובן עם שינויים שיתאימו יותר אליך בתור  הכלה בצורה הטובה ביותר האפשרית.
 עוד טיפ קטן ולא ממש קשור לנושא ,אני תמיד רואה בחורות שהזמינו  אותי אליהן למקום האישי להתאפר ולא הזמינו את הצלם של החתונה שיצלם אותה בשלבי ההתארגנות ,של האיפור ולבישת השמלה , אני חושבת שאולי תשקלי כן להזמין את הצלם, זה יוסיף לך המון לזיכרונות לאחר החתונה ,זה נשאר לשנים וזה כיף להיזכר בצורה הזאת

אני  הייתי אילה כהן ואני גם מעניקה שירות של איפור עד הבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה