יום שני, 6 באפריל 2015

אילה כהן מאפרת עד הבית - צעדי האיפור הראשונים שלי בעולם האיפור

עוד לפני שהלכתי ולמדתי איפור בצורה מסודרת אני מתכוונת למכללת איפור כמו איל מקיאג'  היו לי כמה ניסיונות מעניינים לאפר בחורות שונות בכל מיני ניסיונות איפור ,וזה עוד מבלי שהיה לי ניסיון או משהו כזה, מה שכן אני כן זוכרת שהייתה לי תעוזה ואני כן ניסיתי לתת היבט יותר אומנתי מאפשר היבט של יופי , כלומר האיפור כן היה חשוב לי , אבל מה שאני בעיקר זוכרת מאז , זה את הרצון להביע  או לשקף את האופי  הפנימי שלי ,וזאת על ידי איפור של בחורות אחרות .לבחורה הבאה היא בין הראשונות שאיפרתי , היום כל כך הרבה שנים מאז לא יצא לי בכלל לראות אותה . אבל אני כן זוכרת בחורה מאוד מרשימה ,שאין ספק שהייתי יכול היום להפיק הרבה יותר , אם הייתי מאפרת אותה , פה בתמונה כפי שאתם רואים אין הגדרה של איפור עדין או טווסי, אלה יש יותר הגדרה של צבעים חמין או צבעים קרים, אני מודה היו טעיות איפור , אבל ההתנסות הזאת דווקא הוסיפה לי הרבה .
מה אתם אומרים על צעדי האיפור הראשונים שלי אשמח לשמוע תגובות ממכם אילה כהן מאפרת עד הבית

עבודת איפור מאוד ישנה שלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה