יום שלישי, 21 באפריל 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית - איפור הוא כמו אומנות בשבילי

אני רואה את העבודה שלי כמאפרת מקצועית בתוך קטגורית האומנות לכל דבר ועיניין,כשאני מגיע אל לקוחה יש הרבה דברים שאני צריכה לחשוב עליהם בתור מאפרת איזה מייקאפ מתאים לגוון הפנים ויחמי לה ברמה הכי טובה איך להניח עליה את הפודרה שתקבע את המייקאפ שלא יזוז ולא ירד ממנה עד לסוף הערב, המייקאפ והפודרה הם הבסיסי לאיפור חזק ואם הבסיס הוא מחומרים איכותיים וטובים אז כל האיפור יחזיק מעמד בכל האירוע.
בתור מאפרת מה שהכי חשוב לי זה שהאיפור יחזיק את כל האירוע שהלקוחה תצא ממני מרוצה ושכמו שהיא יצאה ממני לפני האירוע ככה היא תחזור לבית שלה בסוף האירוע וגם לה זה חשוב ולכן המייקאפ והפודרה הם החלק הכי חשוב ומשמעותי בבניית האיפור הוא הבסיס לכל האיפור שיבוא אחריו, גם בצביעת הגבות כמות הצללית צריכה להיות מחושבת ומדויקת שלא יהיו כאות מדי הגבות צביעת הגבות צריכות להיות בגוון הטבעי שלהן, הצלליות צריכות להיות מונחות באופן שווה בשתי העיניים ובאופן שיתאימו לפנים של הלקוחה גם הצבעים של הצלליות צריכות להיות מותאמות ללקוחה לצבע העניים שלה לצורה של העניים לצורת הפנים(עגולות, ארוכות אובליות...)המסקרה צריכה להיות במצב קרמי תמיד כדי שלא היווצר גושים על הריסים לשים כמות נכונה שהריסים לא הידבקו אחת לשנייה אבל יקבלו מראה ארוך יותר ואבה יותר, הסומק צריך להיות מונח במקום הנכון והמדויק בשני הלחיים, והשפתיים צריכות להיות משורטט  באופן מדויק בצבע הנכון שיחמיא לפנים של הלקוחה.
כל האיפור צריך להיות כל כך מדויק ובסדר מסוים ולכל פריט יש חשיבות עצומה למראה הכולל של הלקוחה, לכל פריט יש את החשיבות שלו אבל כדי שהאיפור צריך ללמוד, ונכון שכל מי שלמדה איפור מקצועי באחת המכללות האיפור היא מאפרת אבל זה לא אומר שהיא מאפרת מקצועית, כדי להפוך ולהיות מאפרת מקצועית צריך לעבוד בזה וכל הזמן ללמוד ולהיות קשובה ללקוחות שלך כי מהן את לומדת הכי הרבה, ככל שתעברי יותר לקוחות ככה את תהיה מקצועית יותר.
ולכן אני אומרת שלאפר זו אומנות כי כן צריך ללמוד את הבסיס לאיפור, הבסיס תמיד נשאר אבל את כל מה שנשאר את צריכה להמשיך וללמוד במהלך החיים, לכל מאפרת יש את הדרך שלה וכל מאפרת יש סגנון איפור שונה, ראיתי הרבה מאפרות אבל אף אחת לא מאפרת כמוני ואני לא מאפרת כמוהם ולכן את יכולה ללמוד גם מהם, תמיד ללמוד ולהתחדש כי האיפור תמיד משתנה וכמו שהאיפור משתנה ככה גם הלקוחות שאת נפגשת איתן תמיד תהיה מוכנה לקבל את השינויים וזו אומנות שאת יכולה תמיד ללמוד ממנה בעצם כל החיים אנחנו לומדים וזה לכל החיים היכולת ליצור דברים חדשים זו מתנה האומנות.

אני הייתי אילה כהן מאוד אהבתי לשתף אותם בתובנות שלי מאפרת מקצועית עד הבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה