יום חמישי, 9 באפריל 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית - באיפור של כפילה של דוגמנית מאוד מפורסמת



תסתכלו טוב על התמונה הזאת את מי היא מזכירה לכם הבחורה המאופרת בתמונה ?. איזה דוגמנית מאוד מפורסמת?. טוב אם ניחשתם אז אני יספר לכם  ,שעשיתי יום צילומים בהתחלת הדרך חיפשתי דוגמנית לשיתוף פעולה ,כלומר אני מאפרת אותה באיפור שלי מעצבת לה את השיער והיא עושה לעצמה תיק עבודות, ואני יגיד לכם את האמת חיפשתי  הרבה , הפעלתי כל מיני חברות או קולגות זאת אומרת מאפרות מקצועיות שכבר עשו ימי צילומים עם שיתופי פעולה ,ויכולות לתת לי פרטים או מידע על בחורה שכן שואפת לעשות שיתופי פעולה , לבסוף חברה שגם היא עוסקת בעולם האיפור הביאה לי פרטים של בחורה ,שלא ממש רוצה לעשות תיק עבודות אלה יותר לתת כמה תמונות טובות לפייסבוק ולזיכרון שיישאר, לאחר יצירת קשר תיאמתי אם הדוגמנית, ושהיא הגיעה אליי לסטודיו ,הייתי בהלם, בר רפאלי מבקרת אצלי בסטודיו, מעניין מה יש לה לעשות בירושלים עוד אצלי בסטודיו, לאחר השתעשעות קצרה ,גלשנו באינטרנט , ראינו איזה איפור עשתה בר רפאלי לאחרונה , ניסתי להדמות את האיפור והנה התוצאה לפניכם, אני יודעת זאת הייתה רק התחלת הדרך שלי אבל מה אתם אומרים ? על עבודת האיפור ?

אילה כהן באיפור של כפילת דוגמנית מאוד מפורסמת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה