יום חמישי, 16 באפריל 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית בעוד תובנה מוצלחת

יש כמה דברים שכדאי לך לבדוק לפניי שאת בוחרת לך את המאפרת והמסרקת שלך ביום החתונה  בגלל שהמאפרת מלווה אותך למשך כל שעות היום ולפעמים אפילו כל היום אם היא מלווה אותך גם באירוע של החתונה עצמה, היום הכול כך חשוב והמשמעותי כל כך בשבילך הכלה...                                                                  
דבר ראשון והכי הכי חשוב זה לבדוק את הקשר שלך עם המאפרת, את הסבלנות שלה ,היחס וההבנה שיום החתונה הוא יום מאוד חשוב בשבילך, הרי כבר מגיל קטן את חולמת על החתונה שלך ולכן חשוב שביום הזה יהיה מסביבך אנשים רגועים שישרו אווירה טובה ונעימה.
דבר שני תבדקי שאין לה עוד כלה ביום שלך שאת הכלה היחידה שיש לה באותו היום, שהמאפרת לא תהיה בלחץ להגיע לכלה אחרת והיא תבוא בלחץ לסיים אתך כדי ללכת לכלה הבאה, זה היום שלך ומגיע לך שהיא תהיה רק שלך.
דבר שלישי ואחרון, תעשי איפור ניסיון ואל תוותרי על זה, ככה תוכלי לפגוש את המאפרת לבדוק שיש לה סבלנות, את היחס שלה כלפייך וכלפי העבודה שלה, תוכלי לראות את עמידות המוצרים ובאיזה מוצרים היא משתמשת האם המוצרים הם איכותיים וברמה גבוה שיישארו עלייך לאורך כל האירוע, אלו דברי חשובים וגם זה ייתן לך את הרוגע שביום החתונה את נמצאת בידיים טובות שיודעות את העבודה.
כבר בשיחת הטלפון הראשונה שלך עם המאפרת את יכולה לדעת את סגנון העבודה שלה אם היא אישה לחוצה או נעימה ומקצועית שיהיה לך כייף להעביר איתה את היום של החתונה שימי לב לדברים האלה היום יש הרבה מאפרים מקצועיים שנחשבים ברמה גבוה ומרשים לעצמם להתנהג לכלה ביום החתונה בצורה מגעילה רק בגלל השם שלהם.
הם לוקחים כמה כלות ביום ומהלחץ הם פוגעים בכלה שזה אמור להיות היום השמח שלה ופשוט הורסים לה את היום, אני לא מסכימה עם הגישה הזו כלה היא לא מפעל ומגיע לה את הכי טוב ולכן גם כלה משלמת יותר זה לא סתם אירוע זה האירוע שלך אל תלכי למישהי שיש לה יותר ממך את הכי חשובה.
יש גם הרבה מאפרים שאומרים אנחנו לא עושים איפור ניסיון, אל תסכימי לזה גם אם משהי ממליצה לך עליה, יכול להיות שלה זה היה טוב אבל לא בטוח שבשבילך זה יהיה טוב מגיע לך להגיע ליום החתונה רגוע, שאת יודעת איך המאפרת תאפר אותך שהיא תיתן לך הרגשה טובה ביום הזה, גם ככה יש הרבה לחצים לפני החתונה, לפחות תדעי שאת תהיה במקום טוב ובידיים טובות ביום המשמח הזה שלך.

אני מאוד אוהבת לכתוב כאן בבלוג הזה כי אתם נותנים לי את הכוח להמשיך לכתוב , על ידי זה שאתם מפרגנים לעבודות האיפור שלי אם אהבתם גם את המאמר הזה אשמח שתשתפו אותו וגם תתנו הערות והארות שלכם איחה כהן מאפרת מקצועית עד הבית 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה