יום שלישי, 7 באפריל 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית באיפור הגיל השלישי

איפור הגיל השלישי הוא הפעם הנושא שעליו אני כותבת ,אני עכשיו יפתח של כמנהגי את הפוסט הזה בשאלה , האם לדעתכם איפור של גיל השלישי הוא איפור קל או קשה מי צד אחד , נשים מעל גיל 50 כבר כך יודעות מה הם רוצות מעצמם וזה קל וחומר שמדובר באיפור , הם כבר כל כך מנוסות שהם יכולות להיות מאפרות בעצמם ואפילו ללמד אותי כמה דברים על יופי וקוסמטיקה וכמה טיפים באיפור.  אז אני רוצה להגיד לך שלאפר נשים בגיל הזה זה אתגר , הם כבר חוו הכול ואני תמיד צריכה להיכנס לנעליים שך איזה מאפרת מיתולוגית ולמלא איזה חלל ,ולהיכנס לנעליים הגדולות של אותה מאפרת.
והגברת בתמונה בהחלט שידעה מה היא רוצה ,ואני אני צריכה לאפר אותה, אני יכולה להגיד לכם שכן הייתה לה הבנה עמוקה ביופי ואיפור ,אבל אני שמתי לי למטרה להוציא אותה מרוצה.
יחד סיכמנו שאיפור כבד לא יהלום אותה, ולכן אנחנו נלך על איפור מינימליסטי שייתן דגים טובים על העניים והשפתיים. והנה לפניכם בתמונה דוגמא של העבודה . אני מקווה שיצא לי טוב והיא הייתה מרוצה באמת כמו שהיא אמרה , ולא נזהרה לפגוע בי

אם אהבתם את העבודה אשמח שתשתפו אותה – אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית

אני מאפרת באיפור של גברת בגיל הזהב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה