יום שישי, 24 באפריל 2015

רוצה ללמוד את כל הסודות של איפור מקצועי ? – אילה כהן איפור עד הבית

מאפרת מקצועית  מסוגלת לחלוטין להפוך את  המראה שלך בצורה כזאת  שיגרום  לך להיראות כמו סלבריטאי. לעתים קרובות זה כל כך  מדהים אותי איזה הבדל עושה  עבודה של רק כמה דקות על ידי של אמן איפור מקצועי יכולות לעשות במראה של אדם. אם אי פעם תהו על מהם הטריקים של אותה  המאפרת שעשתה כזה שינוי בבן אדם  וגרמו  לגרום לאדם להיראות כל כך יפה בצורה מפליאה בפרק זמן כל כך  קצר, את כל הטכניקות האלה את יכולה  לקרוא כאן  כדי ללמוד כמה מהטכניקות האיפור הבסיסיות שגם את יכולה לנסות בבית ושלפר בעצמך את המראה על בסיס יום יומי .
ודא שיש לך את כל הכלים האיפור
מאפרת מקצועית תמיד מגיעה עם התיק שלה והוא  גדול ומכיל שלל  כלי איפור ואבזרים. זה הכרחי כדי להבין שיש כמה סוגים שונים של מברשות הנדרשות להתאפר באזורים שונים של הפנים. חלק מהמברשות הבסיסיות שכל אמן איפור יהיה בתיק שלו הם:
• מברשת בסיס .
• מברשת קונסילר.
• מברשת שפתיים.
• מברשת צללית.
• מברשת סומק.
• מברשת מיזוג .
להבין את השימוש בקונסילר, פריימר והבסיס איפור ( מייק אפ)
הצעד הראשון להפיכת אדם להיראות יפה הוא הראשון להסתיר את הפגמים בעור. זה עשוי לכלול כתמים כהים על הפנים, פצעונים, עיגולים שחורים או כל סוג של פגם אחר. בדרך כלל קונסילר מקל משמש להסתיר פגמים אלה. לאחר מכן, כדי לשפר את עורו של אדם, צריך למרוח את שכבת היסוד. זה הכרחי כדי לבחור את הגוון של המייק אפ  שיתאים  עם גוון עורך, כך שאת לא תראי  בצורה לא טבעית והוגנת .את יכולה לשלב  פריימר  במייק אפ . כך או כך, פריימר נועד של  שמירה של בסיס האיפור  ומסייע להפוך את פניך עם  נראות של  טבעיות ככל האפשר.
הדגישי  את התכונות טובות, להסתיר הרע
איפור הוא לא ממש על שינוי המראה של אדם אלא על חידוד  התכונות טובות שפנים שלך כמו עניים גדולות לדוגמא או שפתיים עבות ועסיסיות ואת התכונות הרעות  הוא מסתיר לדוגמא פצעוניים שחור מתחת לעין וכו' . הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות שימוש במוצרים  כמו bronzer או סומק. כדי להסתיר את מצח בולט, bronzer יכול לשמש לאורך קו השיער על מנת להפוך את המצח עם מראה  קטן יותר. מצד השני, כדי להפוך את הלחיים שלך למראה עגול ועסיסי, את יכולה  להשתמש בסומק על העצמות הלחיים שלך פשוט מתחתיך עין ולהאיר את האזור עד הרכות שלך
השתמש באיפור כדי לייפות את העיניים שלך
איפור העיניים המושלם יכול לעשות את כלל האיפור שלך לצורה הכי מיטבית שרק אפשר . בדרך כלל, הדרך הטובה ביותר כדי לייפות את העיניים היא באמצעות קו תוחם לעיניים. החלת קו תוחם לעיניים על השפה התחתונה של העין מבטיח להפוך את העיניים עם  נראות פתוחה יותר ובהירה. מצד השני, על מנת להפוך את העיניים נראות גדולות יותר או מוארכת, ערובות העין צריכות  להיות מיושמת בשני החלקים שהם   הצד העליון והתחתון של העין. לקבלת מראה מעושן, בצעי את אותו פעולה כאשר את קצת יוצאת מחוץ למסגרת העין העליונה , יש טכניקה אם סרט הדבקה לעשות את זה ,אני לא יכולה להסביר את זה בכתב , תצטרכי ליצור איתי קשר אשמח להסביר ללא עלות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה