יום שני, 13 באפריל 2015

- משמעות חיצוניות של האישה בפרסטיקטיבה של מאפרת מקצועית עד הבית

שלום לכן בנות יקרות-                                                                                                                          היום אני ידבר אתכן על המראה החיצוני, יש כאלה שיגידו שזה שתכי אבל זו האמת ואין  ממש ברירה אלה לזרום איתה במיוחד בעידן שלנו היום שהכול סובב סביב היופי והטיפוח עם זה בצורת הלבוש, מוצרי הטיפוח שאנחנו קונות (האריזה היפה) והאיפור שאנחנו קונות  הרבה פעמים מה שהקבע האם לקנות או לא זה יהיה המראה החיצוני. זה ממש שתכי אבל היום גם את החברות שלנו אנחנו נבחר לפי המראה החיצוני שלה הריח              שיש לה, אנחנו הרי לא נלך עם משהי שהיא שמנה או מכוערת ומסריחה.                                    אבל אני חושבת אחרת לגבי האיפור והטיפוח יש גם דרך אחרת יש היום הרבה מוצרים טובים  במחירים סבירים, לא צריך לשלם הרבה כדי לקנות מוצר איכותי.                             
אז בתור אחת  שאיפור וסירוק זה המקצוע שלי  אני גם נופלת בזה וגם אני קונה את האיפור הכי יפה  (וגם הכי יקר) ואת מוצרי הטיפוח שלי באריזה הכי יפה כי ככה זה היום מה שיפה מושך אותנו  יותר ואני יודעת שאני משלמת על השם והאריזה אבל אני חייבת כי המקצוע שלי בתור מאפרת  דורש את זה ממני כי יש לי לקוחות שאני רוצה את הכי טוב בשבילן והלקוחה רואה  מה אני שמה עליה ושאני משתמשת רק במוצרים שיש להם שם ואין מה לעשות הלקוחה מסתכלת על השם של המוצרים, בשבילה זה חשוב וגם בשבילי שהיא נמצאת בידיים טובות (הידיים שלי).                                                                                   
אבל אתן שאתן שמות קרם לחות ואיפור בשבילכן ליום יום אתן לא חייבות למרוח עליכן מוצרים  רק בגלל השם או האריזה היפה (את משלמת תוספת בגלל שהאריזה יפה) יש היום כל כך הרבה  מודעות ולכן אתן יכולות למצוא גם מוצרים טובים ברשתות הפארמים והבזארים למנהם ולא להתפתות  לקנות בגלל השם והאריזה כי זה המטרה של החברות הגדולות לגרום לכם לקנות את אותו המוצר יש הרבה מוצרים יפים ואיכותיים גם בחברות העממיות לכו ותראו, המלצה שלי בתור מאפרת ומסרקת  מקצועית.                                                                                                      
הרבה פעמים שאני מגיע לבנות כדי לאפר אותן ולסרק הן שואלות אותי מתי כדאי לי להתחיל  להתאפר ולמרוח קרם לחות אז התשובה שלי לגבי האיפור שכל אחת מתחילה להתאפר ברגע שהיא מרגישה שהיא רוצה להתאפר בערך בגיל 19,15 כל אחת מתי שהיא מרגישה  למרות שבעידן של היום יש גם בנות שהגיל שלהם הוא  12 שכבר רוצות להתאפר כי היום הכול כבר מותר  ולכן יש מצבים שבהם ההורים צריכים לשים את הגבול ולתת את הכללים.  לגבי הקרם לחות אני עונה לה שצריך להתחיל בגיל 20 קרם לחות שיהיה בו מסנן קרינה  עם לפחות 15 אחוז הגנה מפני השמש ועל בסיס של מים, לפני גיל 20 כדאי למרוח קרם לחות בלי מסנן קרינה  כי היום  יש הרבה זיהום אויר שגם הוא פוגע לנו בעור הפנים.
באמת כל החיים שלנו אנחנו סביב המראה החיצוני שלנו אני חושבת שזה כרטיס הביקור שלנו  יש כאלה שהאיפור מרתיע אותן ויש כאלה שלא מסוגלות לצאת מהבית בלי איפור ובסופו של דבר זה גם הקבע את סוג האנשים שיהיו מסביבנו יש כאלה שיגידו שהאמירה שלי היא שטחית  אבל זו המציאות אנשים מסתכלים על החיצוניות לפני שהם מכירים אותך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה