יום ראשון, 5 באפריל 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית - באיפור של הגיסה המתוקה שלי

אוי אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל אני כל כך מתרגשת לראות את התמנה הזאת , ואתם בטוח לא יודעים למה , זאת הכלה הראשונה שגם איפרתי אותה וגם עיצבתי לה את השיער , לפני זה כל כלה רק הייתי מאפרת אולי , קצת בונה לה ציפורניים ,ועוד כמה דברים ממש קטנים ולא חשובים, ולכה הזאת יש ערך סנטימנטלי הכי גדול שיש היא גיסתי , האיפור שלה מי בחנתי היה הדבר הכי חשוב שעיתי באותה שנה , ותסרוקת זאת פעם ראשונה שאני עושה על כלה , אז בכלל היה לי הרבה במה להתרגש ,עידית בחרה פה באיפור עדין ככל האפשר היא לא אהבה את כל האיפור הכבד והמעושן על אף שגם זה היה מתאים למבנה  הפנים שלה , בכל מקרה אני ממש לא הולכת להתווכח עם אף כלה ואנחנו החלטנו לבחור באיפור הכי בהיר שרק אפשר , עם איילנר קצת עבה , הכול היה מוכרח גם להתאים לתסרוקת , וככה גם עשינו , אני חושבת שיצא לי נחמד מה אתם אומרים על ?


איפור הכלה הראשון שלי - גיסתי עידית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה