יום שבת, 11 באפריל 2015

איפור של דוגמנית שבטווח הייתי עושה טוב יותר היום - מאפרת עד הבית



ואני רוצה להתחיל לספר לכם קצת על אחת העבודות הראשונות שלי בעולם האיפור המקצועי , זאת בעצם אן אני סופרת את מניין הפעמים שבצעתי עבודות איפור כלומר ימי צילומים אז זאת הבחורה החמישית שלי, אני מודה רמת האיפור שלי אז לא הולם את היופי עוצר הנשימה של הבחורה הזאת ששמה דרך אגב הוא לירון, אלווי שהים היא תרצה לתאם איתי איפור מחדש , אני מבטחיה לה ולכם שעבודת האיפור שלי תהיה הרבה יותר טובה , אני מרגישה בתור מאפרת את הצורך לקבל עוד הזדמנות, אבל אני לא בוכה על חלב שנשפך ואני חושבת שדווקא הרבה הייתה סבירה פלוס הרי לא הייתי מעלה את עבודת האיפור שלי לפה כדי להראות לכן אותה .
באיפור הזה רציתי ללכת על הקו שבין צבעים חמים מאוד לצבעים מעט חמימים, משהו שקצת ייתן לי פוקוס על מראה העניים הנדיר של הדוגמנית, אני לא חושבת שצלליות איפור אחרות היו יותר מתאימות יותר מאלה ,אבל בעניין האיילנר הייתי יכולה אולי למשוך אותו יותר מחוץ לקו העין.
לגבי השפתון הבחירה פה הייתה מצוינת לא הייתי משנה אותו היום ,כל שכן לגבי בהירות הסומק
אהבתם ? אשמח לתגובות בעניין אילה כהן מאפרת  עד הבית

מאפרת עד הבית באיפור של דוגמנית שהיה יכול להיות טוב יותר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה