יום שבת, 4 באפריל 2015

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית למעלה לבונה והפעם ...

או איך אני אוהבת לפתוח את השבוע , אם תמונה קלאסית של עבודת איפור שלי  שבה דרך אגב מופיעה בחורה בשם חננית  יופסי המיוחדת, אני כל כך אוהבת את התוצאה שיצא לי פה ,זה מאוד קשה לי לאפר בחורות אם גוון עור שחום ,כי אז יש לי הרבה לבטים איך לבחור בצורה נכונה את המייק אפ הנכון בשביל לא יצא איפור שאני לא מסוגלת לאפר , פה במקרה הזה אני מודה שקצת היה לי יותר קשה , כי רציתי להפגין את היופי העדין של חננית , מה גם שהייתי צריכה לאפר אותה דבר שקצת היה יותר בעייתי לי , האיפור במקרה הזה, נעשה עם גוון מייק אפ בהיר בדרגה אחת מי גון העור של חחנית, את הצלליות בחרתי בגוון הכי בהיר שיש , נדמה לי כי סגנון האיפור הזה. נבחר להיות עדין ככל האפשר ואני בהחלט יכולה להצביע עליו בתור האיפור הכי עדין שיצא לי לאפר עד היום, ואני רוצה להזכיר שעבודת האיפור הזאת הייתה לפני הרבה מאוד זמן
אני רוצה לשמוע תגובות בנושא אילה כהן מאפרת עד הבית מחירים
אני מאפרת את הבחורה החמודה הזאת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה